Publicerat September 3, 200719 yr Är det någon som har det vinnande lottnummret för årets gillesbössa? Kollade just mina lotter och ser att dragningen är gjord! Jag menar...har ju bara en månad på mig att hämta min Fallblockare i 7x64 /Micke
Publicerat September 3, 200719 yr Sorry, tror tyvärr inte du blev vinnaren... :- http://forum.robsoft.nu/viewtopic.php?t=43...sa&start=15
Publicerat September 3, 200719 yr Författare Kan man lita på en Robsoftares ord . Ingen som har senaste vapentidningen? ska visst stå där vilket nr som vann där. /Micke
Publicerat September 3, 200719 yr Kan Vi inte starta ett eget bösslotteri med el. utan sikte el. måste det organiseras av någon organisation. Skulle inte Mats kunna starta ett sådant? ;D
Publicerat September 3, 200719 yr Författare Bra ide ls! Ingen som har någon fin Husqvarna i 9,3x57 som ligger och skräpar? 15 lotter x 100:- förslagsvis. /Micke
Publicerat September 3, 200719 yr Bra ide ls!Ingen som har någon fin Husqvarna i 9,3x57 som ligger och skräpar? 15 lotter x 100:- förslagsvis. /Micke Tack Mr. Mauser! Jag hade tänkt mig något nyare i studsarväg. En valfri studsare för runt 10-12 000:- kr om man vill ha en mag.bössa el. en vanlig studsare.
Publicerat September 3, 200719 yr Författare Kom med förslag! Varje lott är inträdesavgiften till en privat sammlarklubb och inte ett lotteri bara för att vara tydlig :-X /Micke
Publicerat September 3, 200719 yr Kom med förslag!Varje lott är inträdesavgiften till en privat sammlarklubb och inte ett lotteri bara för att vara tydlig :-X /Micke Okej! 100:- kr/lott el. ska Vi stanna vid 50:-/lott ???
Publicerat September 3, 200719 yr Kan man lita på en Robsoftares ord . Ingen som har senaste vapentidningen? ska visst stå där vilket nr som vann där. /Micke Lott nummer 4158. Ja, du kan lita på det.