Publicerat September 3, 200718 yr Hej! Henrik & Henrik, dvs, Jag och min kompis, fyller 30 år nu i höst och tänkte som present ge varandra en jaktresa innåt landet. Vi funderar på toppfågeljakt i Vilhelmina etc. Ingen jaktguide eller dyl! Är det nån som har nåt bra tips på jaktmark där man kan lösa dagskort/veckokort och där det också finns möjlighet att hyra nån liten stuga för boende. /Henke
Publicerat September 3, 200718 yr Hej!Henrik & Henrik, dvs, Jag och min kompis, fyller 30 år nu i höst och tänkte som present ge varandra en jaktresa innåt landet. Vi funderar på toppfågeljakt i Vilhelmina etc. Ingen jaktguide eller dyl! Är det nån som har nåt bra tips på jaktmark där man kan lösa dagskort/veckokort och där det också finns möjlighet att hyra nån liten stuga för boende. /Henke Hej! Rulla ner en bit på sidan så kommer Du in på Västerbotten. http://www.jagareforbundet.se/svenskjakt/n...nstansattja.asp
Publicerat September 3, 200718 yr Författare Jo jag har sett de där. Men tänkte höra här om nån hade nåt närmare tips. Ex.vis Vilhelmina Övre allmänningsskog är ju 52000 ha stort... :- /Henke
Publicerat September 3, 200718 yr Jo jag har sett de där. Men tänkte höra här om nån hade nåt närmare tips. Ex.vis Vilhelmina Övre allmänningsskog är ju 52000 ha stort... :- /Henke Mmmm.... finns riktiga guldkorn där men största delen är skräp