Publicerat September 4, 200718 yr Så hur ska man beskriva sig själv då?? Kommer från Arvidsjaur där jag har min familj, 26 år.. Tog jägarexamen ifjol så är väldigt färsk inom ämnet! Fågeljakten är väl det jag kommer att syssla mest med pga av närheten till fjälltrakten! I övrigt är jag öppen för förslag! Det är väl vad jag kommer på just nu.. kommer kanske en uppdatering så småningom om jag ändrar intressen.. //Linus
Publicerat September 4, 200718 yr Författare tackar tackar.. Någon här som brukar vara å jaga i trakterna Gautosjö-Adolfström? //Linus
Publicerat September 4, 200718 yr ;D hej på dej LinusG... välkommen till jaktsidan!.. har precis som Roggman ett dåligt minne från Arvidjaur!.. K4... men för övrigt var de fantastiskt fint där!... MVh ThomasMamre!
Publicerat September 4, 200718 yr Välkommen hit!! Som både Thomas och Roggman så gjorde även jag lumpen uppe på K4. 15 månader i detta "paradis" ;D
Publicerat September 4, 200718 yr Författare Jasså det är så många som gjort lumpen på K4 (numera AJB). Men inte är de väl bara dåliga minnen från de kan jag tro..
Publicerat September 4, 200718 yr Välkommen!! Har några fina minnen från A-jaur. Hade 3 mån vintertjänst där, var kallt med fint! Besökte två pubbar också, inte den vid hotellet utan lite längre bort (mot flygplatsen, höger sida från stan sett) och sen en inne i centrum ;D ;D Bra fylla var det iaf! Aborrträsk har jag dock obehagliga minnen ifrån...usch! ;D
Publicerat September 4, 200718 yr hej å välkommen! kan även jag inflika att man gjort lumpen på k4, trivdes grymt bra där uppe! Kul med riktig vinter... ..Alltså mer snö än i västra götaland! fin natur.Saknar dock sibyllas JÄGARMÅL!! ha de!
Publicerat September 4, 200718 yr Hej o välkommen! Var det du som maila ang Breton? Glöm inte bort att visa dig i den tråden isf! Mvh: Jimmy