Publicerat September 5, 200718 yr I morse var jag ut med unghanen och letade reda på trafikskadat rå. En get som var hel å fin, men revbenen var som "plocke-pinn". Allt gick bra och jag var nöjd med Tjelles insats - han var lycklig över att få vara med vid avfång. Men så precis när jag hade lagt ner kameran i fickan och skulle plocka fram kniven så hittar han de mjölkfyllda spenarna och börjar att dia!!! Jag tog bort honom naturligtvis, men vips så var han där igen http://husses.se/cff8f840-3a35-4535-8684-e...b305dbe-29.html Har själv haft jakthundar sedan början av 70-talet, men aldrig haft en hund som diat på vilt!!!
Publicerat September 5, 200718 yr Nice! Han måste ju även har sett mycket på Tv när han har lärt sig att stå på bakbenen. ;D
Publicerat September 5, 200718 yr ;D Lite färsk mjölk efter ett väl utfört arbete är väll gott!... MVh..
Publicerat September 9, 200718 yr ;D Lite färsk mjölk efter ett väl utfört arbete är väll gott!... MVh.. Är det standardmjölk, 3,5 % tro ??? :D