Publicerat Juni 29, 200521 yr Finns det någon här som gör egna knivar? I såfall e jag intresserad att kanske förskaffa en sådan.
Publicerat Juni 30, 200521 yr visst finns det folk här som gör knivar, vad är det du är ute efter ? ? ? och i vilken prisklass? vill du så kan jag skicka lite bilder på dom jag har gjort.
Publicerat Juni 30, 200521 yr En vanlig brukskniv.Har lite olika knivar som jag inskaffat av andra sjöjdare, dom blir lite personliga då man kan välja lite olika matrial.Har ett halv fabrikat i hyllan som en polare börjat med , men han tappade sugen och la av. Så finns det nån som vill prova att färdig ställa den så hör av er.
Publicerat Juli 1, 200521 yr En vanlig brukskniv.Har lite olika knivar som jag inskaffat av andra sjöjdare, dom blir lite personliga då man kan välja lite olika matrial.Har ett halv fabrikat i hyllan som en polare börjat med , men han tappade sugen och la av. Så finns det nån som vill prova att färdig ställa den så hör av er. Inte det roligaste man kan tänka sig......att färdigställa det någon annan börjat skapa. Njae, men eftersom du har den så testa gör den färdig själv
Publicerat Juli 2, 200521 yr känner en som gör bra och trevliga knivar, gör allt utom bladen själv som han köper av en smed gör även lite på beställning e det något av intresse så kan du få hans nummer
Publicerat Juni 23, 200818 yr Finns det någon här som gör egna knivar? I såfall e jag intresserad att kanske förskaffa en sådan. hemsida www.knivmakareliljas.dinstudio.se