Publicerat September 7, 200718 yr Har skaffat stuga i Piteå å tänkte då höra om det finns någon bana där man kan vara å skjuta lite lerduvor någon helg? Eller kanske nån medlem känner sig manad att bjuda hem mig för å skjuta med deras privata kastare så är jag öppen för förslag.. //Linus
Publicerat September 7, 200718 yr Kontakta piteå skyttesällskap. de skjuter på fagersberget. Kommunen borde ha deras kontaktperson Kommunen 696000
Publicerat September 7, 200718 yr Författare var in på skytteklubbens hemsida.. men hitta inget där om att de finns någon bana för Skeet eller Trap! //Linus
Publicerat September 7, 200718 yr Piteå skyttesällskap är fel...piteå Jaktskyttesällskap är däremot rätt är medlem där och även ban-ansvarig vissa kvällar, men vi har sluta för sesongen nu tyvärr, vi börjar om nån gång i maj skulle jag tro...du är hjärtligt välkommen att skjuta med oss när vi börjar om igen /Fredde
Publicerat September 8, 200718 yr Författare Men hur kan man sluta när det verkligen behövs? Åja då får ja komma å skämma ut mig nästa år istället.. Är det dock nån medlem som känner för lite sällskap nån helg när ni tänkt skjuta lite så kan ni ju höra av er! //Linus
Publicerat September 12, 200718 yr anledningen att de slutar så tidigt på säsongen är att alla medlemmar har intresse för att jaga. De har inte tid att skjuta lerduvor under jaktsäsongen.