Publicerat Juni 30, 200520 yr HDF lanserar ett kikarsikte som kan levereras 1:a okt -05. Meosmart 3,5-10*44. Med inbyggd digitalkamera. Manuellt eller när skott avlossas. Art. nr: 8202367 PS Hur det funkar eller hur kvalitén är har jag ingen aning om DS
Publicerat Augusti 9, 200520 yr Såg annons i nån tidning,,Kikarsikte med kamera DYRT mellan 11-12500kr
Publicerat Augusti 18, 200520 yr Tja dyrt o dyrt,.. berror vell på hur kikarsiktet och kameran är i kvalite... finns ju de som lägger betydligt mer på kikaren gladeligen.. så är det bra kvalite så blir det säkert några som går med dem i skogen
Publicerat Augusti 29, 200520 yr Tja dyrt o dyrt,.. berror vell på hur kikarsiktet och kameran är i kvalite... finns ju de som lägger betydligt mer på kikaren gladeligen.. så är det bra kvalite så blir det säkert några som går med dem i skogen Lägger hellre ut den pengen på ett vanligt sikte,utan kamera bara mer skit som kan gå sönder
Publicerat Augusti 29, 200520 yr Instinct: ja då e vi två... men finns säkert flera med lite pengar över som vill ha skottbilder
Publicerat Augusti 17, 20169 yr Trådarkeologi. Jag har just kommit över ett sånt kikarsikte (om jag vill) ny i kartong för ett ej ännu fastställt pris. Funderar bara på om jag ska ta det eller ej. Jag menar.. eh. den är ful. Och konstig. Men optiken verkar OK. mil-dot riktmedel, medförstorande, men med moa-justering. Är det nån mer här som testat en dylik tingest? /M
Publicerat Augusti 17, 20169 yr Mekaniskt ger det ett mycket stabilt intryck. Så mycket kan jag i alla fall säga. Och optiskt ser det trevligt ut. Lite puckat med mildot-riktmedel och moajustering, men det är ju inte helt ovanligt. /M