Publicerat September 17, 200718 yr Hejsan! Jag har en hagelbock av ovanstående modell....har lite funderingar kring denna bössa Min bössa är i bra brukskick med lite skavanker här och där köpte den beggad för 4 år sedan för 6500:- Dessa frågor har jag inte fått riktig klartext om... Vad kan den vara värd idag? Finns det kombipipa till? Ni som har likadana eller har hållit en i nävarna vad tycker ni om denna bössa?
Publicerat September 18, 200718 yr Jag har haft en sådan i 15 år pch skjutit en hel del med den, Min hade lackad stock varför den blev rätt ful med tiden. Har du LW modellen (Lightweight)? Jag är ju vänsterskytt och denna hade helt rak oskränkt kolv och därmed en kompromiss. Jag böt bort den så sent som ifjol till förmån för en Beretta sporter tailormade för mitt vänster lyte. Och visst skjuter jag bättre med denna även om Winchestern gjorde det gott. Fick 4000 för min när jag böt in den tillsammnas med 6 choker. MVH
Publicerat September 18, 200718 yr Jag har haft en sådan i 15 år pch skjutit en hel del med den, Min hade lackad stock varför den blev rätt ful med tiden.Har du LW modellen (Lightweight)? Jag är ju vänsterskytt och denna hade helt rak oskränkt kolv och därmed en kompromiss. Jag böt bort den så sent som ifjol till förmån för en Beretta sporter tailormade för mitt vänster lyte. Och visst skjuter jag bättre med denna även om Winchestern gjorde det gott. Fick 4000 för min när jag böt in den tillsammnas med 6 choker. MVH tror att jag har samma modell MKJ, är också vänsterskytt nämligen och min kolv är också helt oskränkt.......har 6 choker till också.......bör väll få en 3500-4000:- för den......vill egentligen ha en halvauto eller pump då jag jagar mycket fågel.....finns ju tilltalande modeller ifrån Remington att byta bort mot som ligger i prisklass 4000-5000 helt nya......men jag velar fortfarande skall ge det lite tid ;D