Publicerat September 22, 200718 yr Hej,jag har beställt en Hoguekolv till min 8x57 och undrar om man bör plastbädda den eller behövs det inte? /M.
Publicerat September 23, 200718 yr Det skall du inte behöva. Det är bara att skruva ihop och skjuta. De Houge-kolvar jag sett har funkat fint utan bäddning. // gAsToN
Publicerat September 26, 200718 yr Hogue stockarna kan vara lite knepiga att bädda, vi testade två olika bäddmassor men båda släppte trots ordentligt förarbete med att rugga / borra ytan. Det slutade med Marin Epoxy och det verkar sitta som berget.
Publicerat September 22, 200916 yr Dagens bump. Hur står sig Hogue jämfört med priset? Är dem värd pengarna? Har du kvar din Tövabo?
Publicerat September 22, 200916 yr Det finns 2 varianter om jag fattat saken rätt, med eller utan bädd-block i aluminium.
Publicerat September 22, 200916 yr Det finns 2 varianter om jag fattat saken rätt, med eller utan bädd-block i aluminium. Vid en svårt begränsad studentekonomi tror jag att jag siktar mest på den utan bäddblock i alu. Kan man inte lägga bäddmassa istället för aluminiumen? Även om det blir sämre så borde det vara bättre än utan något alls i hålen... Dessutom svarade du inte på min fråga..
Publicerat September 23, 200916 yr Författare Dagens bump.Hur står sig Hogue jämfört med priset? Är dem värd pengarna? Har du kvar din Tövabo? Oj det var en gammal tråd! Jo jag har kvar den och tycker den är helt ok för det priset. /M.