Publicerat September 23, 200718 yr Efter många tabbar av husse så har det nu äntligen hänt... Fick skjuta en fin tjädertupp efter ett MKT bra arbete av Nilo, fick äntligen visa att han gör rätt och ge ordentligt med beröm... Obeskrivlig lycka
Publicerat September 23, 200718 yr Stort Grattis! Första tuppen för en trädskällare är alltid lite speciell minns min tydligt fortfarande trots att det är 18år sedan
Publicerat September 23, 200718 yr tack alla.. Av naturlig anlednig har jag ej haft möjlighet att vara ut på ett par dagar. Men det känns som om det kanske är bra att det där fick mogna lite i Nilos huvud?! Men gissa om man är nå taggad att återvända till skogen med honom imorgon ;D
Publicerat September 26, 200718 yr Grattis ! Min dröm om en finnspets får ny fart när jag läser om härliga fågeljakter...... MVH
Publicerat September 26, 200718 yr Grattis själv väntar jag också på min första men på i morgon smäller det.sist hade vi kontakt med 12 tuppar men väldigt skygga. :)
Publicerat Oktober 10, 200718 yr Jättegrattis!! Och sen ser jag ju att du jagar med rätt hundras åxå.... ;D
Publicerat Oktober 10, 200718 yr Grattis! Alltid kul då jycken lyckas. Kanske ska testa jaga över spets för första gången nånsin i helgen. Spännande!