Publicerat September 23, 200718 yr Har bestämt mej för att ta vila från Internet ett tag,,,känner att jakten kommer mest i andra hand just nu så..nu loggar jag ut !!!! Känner på nåt sätt att kreaviteten försvinner här ju mer man skriver """ Har nu provat att logga ut minst 20 ggr, och inte fan blir jag utloggad inte !!!!! Nåja..vi hörs förmodligen till våren igen...... Vill ni ha tag på mej eller stövaren kan ni maila mej på bjrn,hasserud@telia.com eller ringa 070-637 33 26 Må gott vänner !!!! Nu skall jag jaga ;D
Publicerat September 24, 200718 yr Har bestämt mej för att ta vila från Internet ett tag,,,känner att jakten kommer mest i andra hand just nu så..nu loggar jag ut !!!! Känner på nåt sätt att kreaviteten försvinner här ju mer man skriver """ Har nu provat att logga ut minst 20 ggr, och inte fan blir jag utloggad inte !!!!!Nåja..vi hörs förmodligen till våren igen...... Vill ni ha tag på mej eller stövaren kan ni maila mej på bjrn,hasserud@telia.com eller ringa 070-637 33 26 Må gott vänner !!!! Nu skall jag jaga ;D Well, vad ska jag säga... Lycka till!
Publicerat September 24, 200718 yr Ta en time-out som jag sa till dig i telefonen. Kom tillbaka och försök att inte engagera dig personligen så jäkla mycket. Ingen kan allt och vi behöver inte heller tycka lika om allt heller vilket är isig uppfriskande men man måste respektera olikheter Forumet behöver både jägare och debatörer, och du sitter på mycket erfarenhet om en hel del så därför tycker jag vore tråkigt om du försvann. Rasta hunden ett tag och kom tillbaka med en positiv känsla. mvh
Publicerat September 24, 200718 yr Men vad är det här för gnäll ;D ? Går utmärkt att kombinera jakten, livet och Internet tycker jag. Möjligen att familjen anlägger en del åsikter men förutom det så funkar det! Mvh!
Publicerat September 24, 200718 yr Forumet behöver både jägare och debatörer, och du sitter på mycket erfarenhet om en hel del så därför tycker jag vore tråkigt om du försvann. Framförallt så är det bra med humor och det har ju Telge gott om!!! Det skulle bli ett stort tomrum om han försvann.
Publicerat September 24, 200718 yr Hmm en tanke slog mej (aj!).. Har Telge spammat ngn så de snott hans uppkoppling ??? ??? ;D ;D ;D ;D ;D Mvh!
Publicerat September 24, 200718 yr jag ger han tills på fredag,då han fått i sig ett glas clos de tart för mycket ;D
Publicerat September 24, 200718 yr Skulle absolut vara en stor förlust om Telge lade ner verksamheten här. Kom tillbaka snart igen Björn :-*
Publicerat September 24, 200718 yr Har bestämt mej för att ta vila från Internet ett tag,,,känner att jakten kommer mest i andra hand just nu så..nu loggar jag ut !!!! Känner på nåt sätt att kreaviteten försvinner här ju mer man skriver """ Har nu provat att logga ut minst 20 ggr, och inte fan blir jag utloggad inte !!!!!Nåja..vi hörs förmodligen till våren igen...... Vill ni ha tag på mej eller stövaren kan ni maila mej på bjrn,hasserud@telia.com eller ringa 070-637 33 26 Må gott vänner !!!! Jag förstår precis vad du menar Telge. Jag loggar in då och då och märker att jag har 11 sidor med olästa meddelanden. Förut var det max tre. Det blir mer skog och midre internet ett tag framöver här med! Nu skall jag jaga ;D