Publicerat September 28, 200718 yr Hej mitt namn e Fredrik , Jag bor i norra uppland men sambo och två döttrar. Håller precis på och ska till och plugga till jägarexamen. Är svåger till ThomasMamre och de är han som har lurat mej till att börja jaga När jag inte är i skogen pysslar jag rätt mycket med musik och för pengar av utebliven fritid kör jag kranbil i uppsala MVH MossboRobbin
Publicerat September 28, 200718 yr ;D ;D.. Äntligen fick du tummen ur röven svågen å kom in i gemeskapen här på jaktsidan!... :-* hur som hellst så e du JÄTTE välkommen!... Kram Svågern!..
Publicerat September 29, 200718 yr Upplänning ??? Hursom välkommen! Vad skall du göra, fixa en pudel till björnskällare? Fråga bara svågern om råd ;D
Publicerat September 29, 200718 yr Författare Upplänning ??? Hursom välkommen! Vad skall du göra, fixa en pudel till björnskällare? Fråga bara svågern om råd ;D Ja precis , måste ju försöka bräcka honnom där ;D
Publicerat September 29, 200718 yr Upplänning ??? Hursom välkommen! Vad skall du göra, fixa en pudel till björnskällare? Fråga bara svågern om råd ;D asg! ;D Du får väl vara välkommen, fast du är Månkarboare.. :-*
Publicerat September 29, 200718 yr Upplänning ??? Hursom välkommen! Vad skall du göra, fixa en pudel till björnskällare? Fråga bara svågern om råd ;D F-n MKJ.. nu fick man juh nya idér... ;D ;D ;D..... .. mvh