Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vad har jag gjort för ont!

Featured Replies

Publicerat

Började i somras med att jag backade på en bil. Fortsatte med att gammelhunden dog, bet sönder en tand,två punkteringar på en månad. Lyckades paja en bössa som jag skulle fixa åt en kompis vilket dock gick att repa. Nu är jag sjukskriven för en meniskskada och kan inte jaga och som grädde på moset håller min hårddisk på att paja. VAD ÄR DET SOM HÄNDER!

Publicerat
Började i somras med att jag backade på en bil. Fortsatte med att gammelhunden dog, bet sönder en tand,två punkteringar på en månad. Lyckades paja en bössa som jag skulle fixa åt en kompis vilket dock gick att repa. Nu är jag sjukskriven för en meniskskada och kan inte jaga och som grädde på moset håller min hårddisk på att paja. VAD ÄR DET SOM HÄNDER!

Det kan man verkligen undra. :o ??? Inte har Du gjort något ont vad jag vet iaf. :D

Publicerat

Tja Nils g

Du måste skaffa en kvinna som tar hand om dig!!!!!!!!!

Publicerat
  • Författare

Gamla kärringar i min ålder menar du. Jag litar lika mycket på dom som på en LSD dopad skallerorm. Nä då säljer man verkligen taskan åt räven. Vi ska se om jag kan följa med och sitta på sidan av vägen och skjuta orre. Kommer nog inte att kunna hänga med på forumet då datorn går segare och segare. Jag måste fixa en ny hårddisk. :'(

Publicerat

Efter en meniskoperation så är Du uppe och skuttar på benen efter 2 - 3 v som vanligt igen. Jag har själv genomgått det i 16 aug. :D

Publicerat
  • Författare

Det jäkliga är att på 2-3 veckor har vi snö i Gällivare. Jag är sjukskriven 3 veckor men räknar med att vara på jobbet "light duty" in om 2. Har betydligt mindre ont än förra gången då jag låg till sängs i tre veckor och knappt kunde röra mig. Nu kan jag gå hjälpligt efter tre dagar och behöver bara kryckor ute men jag får värk om jag ska stå länge. Så än är det för tidigt att gå till jobbet.

Publicerat
Det jäkliga är att på 2-3 veckor har vi snö i Gällivare. Jag är sjukskriven 3 veckor men räknar med att vara på jobbet "light duty" in om 2. Har betydligt mindre ont än förra gången då jag låg till sängs i tre veckor och knappt kunde röra mig. Nu kan jag gå hjälpligt efter tre dagar och behöver bara kryckor ute men jag får värk om jag ska stå länge. Så än är det för tidigt att gå till jobbet.

Jag vet att snön är utanför Eran dörr och stampar. :D Det jag fick göra dagen efter artoscopin var att punktera knäet så jag blev av med vätska. Det släppte på verken rejält.

Publicerat
  • Författare

Jag har varit ute och suttit vid en brasa på morgonen med 06;an på sidan om mig. En orre blev det och kompisen fick vara apportör. Nu har jag ONT och har bara gått 100 meter. Har just tagit några piller och väntar på att dom ska verka. Då ska jag lägga mig.

Publicerat

:-.. Hoppas de vänder för dej snart Nils!... en olycka kommer aldrig ensamen!.... alltid i tre!....

MVh

Publicerat
Jag har varit ute och suttit vid en brasa på morgonen med 06;an på sidan om mig. En orre blev det och kompisen fick vara apportör. Nu har jag ONT och har bara gått 100 meter. Har just tagit några piller och väntar på att dom ska verka. Då ska jag lägga mig.

Kul och grattis till orren! :D

• 3 weeks later...
Publicerat
  • Författare

Nu är jag tillbaka efter att ha bytt hårddisk. Som grädde på moset tror jag startkransen i bilen har pajat. Fick ta hjälp att putta bilen med växel i så att startmotorn kunde snurra igång bilen. Jag blir galen! Har inte råd att repa den för 10000 nu. Man blir inte fet av att vara sjukskriven och det har gått mycket pengar i hundar bössor däck o.s.v.

Publicerat
Nu är jag tillbaka efter att ha bytt hårddisk. Som grädde på moset tror jag startkransen i bilen har pajat. Fick ta hjälp att putta bilen med växel i så att startmotorn kunde snurra igång bilen. Jag blir galen! Har inte råd att repa den för 10000 nu. Man blir inte fet av att vara sjukskriven och det har gått mycket pengar i hundar bössor däck o.s.v.

Sorry Nils, men så är det. >:( Ibland avlöser det ena det andra. Jag har själv varit med det någon gång. >:(

Publicerat

Ähhh, du har ju fått tag på en bössa som skjuter hål i hål så så jäkla illa kan det väl ändå inte vara... ;)

• 3 weeks later...
Publicerat
Ähhh, du har ju fått tag på en bössa som skjuter hål i hål så så jäkla illa kan det väl ändå inte vara... ;)

ja det gäller att se saker och ting från den ljusa sidan..... ;):D :D :D