Publicerat Oktober 6, 200718 yr Jaha! På måndag drar det igång igen. Men som det ser ut nu, så blir det sista älgjakten på den marken. Älgområdet består av 4st olika stora marker, ihopslagna till ett stort område på ca 1200ha. Nu skall 3st av markerna säljas >. Kvar blir en plätt på 200ha. Fasen oxå, vi som hade så skoj :'(. Och, det är lättare att med en glödhet sticka föra upp smör i röven på en igelkott, än att komma med i ett nytt jaktlag här i mörkaste småland. >. OM, man inte har en riktigt fet plånbok, vilket jag inte har, tusan oxå. Men, men, det löser ig nog. Skitjakt på er systrar o bröder.
Publicerat Oktober 6, 200718 yr Jaha! På måndag drar det igång igen.Men som det ser ut nu, så blir det sista älgjakten på den marken. Älgområdet består av 4st olika stora marker, ihopslagna till ett stort område på ca 1200ha. Nu skall 3st av markerna säljas >. Kvar blir en plätt på 200ha. Fasen oxå, vi som hade så skoj :'(. Och, det är lättare att med en glödhet sticka föra upp smör i röven på en igelkott, än att komma med i ett nytt jaktlag här i mörkaste småland. >. OM, man inte har en riktigt fet plånbok, vilket jag inte har, tusan oxå. Men, men, det löser ig nog. Skitjakt på er systrar o bröder. trist vännen!.. du får flytta norr över!... förslagsvis Nord uppland!.. ;D mvh
Publicerat Oktober 6, 200718 yr Författare trist vännen!.. du får flytta norr över!... förslagsvis Nord uppland!.. ;D mvh Får så jäkla långt till jobbet då, tyvärr.
Publicerat Oktober 6, 200718 yr Får så jäkla långt till jobbet då, tyvärr. Det är där prioritering kommer in i bilden pelle, vad är viktigast ?? jakt eller jobb ?? ;D ;D ;D
Publicerat Oktober 6, 200718 yr Författare Det är där prioritering kommer in i bilden pelle, vad är viktigast ?? jakt eller jobb ?? ;D ;D ;D I det här läget så kommer nog min fru att tyvärr säga. JOBB!!!!!! *suck*