Publicerat Oktober 10, 200718 yr Har nästan slut på ammunition till 7x33an! Verkar nästan omöjligt att få hem eftersom dom inte vill beställa förrän dom har många som ska ha Sakoammo. Nån som har att sälja eller vet var det finns att få tag i? Helmantel.
Publicerat Oktober 10, 200718 yr Författare http://www.jaktbutiken.se/ Tack för det! Ska prova att beställa därifrån.
Publicerat Oktober 10, 200718 yr en kompis köpte därifrån för ett tag sen! om inte så kan jag väl skicka en bunt skott åt dig så får du köpa tillbaka sen
Publicerat Oktober 11, 200718 yr Backlundsvapen i strömsund har ammo till 7*33 fast vet inte vad, såg det iförra veckan, märke sako var det iallafall
Publicerat Oktober 12, 200718 yr Författare en kompis köpte därifrån för ett tag sen!om inte så kan jag väl skicka en bunt skott åt dig så får du köpa tillbaka sen Vet inte om du fick mitt IM men jag har pratat med jaktbutiken och det är fixat nu! Jävligt bra butik att ha att göra med!
Publicerat Oktober 12, 200718 yr Jo jag fick PM. Jo han är jäkligt bra att ha att göra med! Lycka till med jakten
Publicerat November 24, 200718 yr Jag såg i fredags att det fanns hylsor i piteå ett antal askar. Bara för kännedom till alla det berör.
Publicerat November 28, 200718 yr edmarks i edsbyn tror jag har, prata med roland tel 0271-58750 samme
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.