Publicerat Juli 3, 200521 yr hej alla , nu har jag bestämt mej för att sälja min 45-70 till förmån för 444 nu skulle jag behöva veta om någon testat denna bössa? har någon lite laddata liggandes ? tacksam för svar! mvh. samme
Publicerat Juli 6, 200521 yr har skjutit en gris med en 444:a och kula gick rakt igenom utan att det hände speciellt mycket ingen bössa jag skulle köpa, men jag har ju en blaser och många tycker illa om dom, så smaken är som baken delad...
Publicerat Juli 6, 200521 yr Avis blir jag, winchester bygel är underskattat, enligt mig betydligt trevligare än marlin. har känt flera gånger på en sådan och den är ljuvlig. Synd bara de envisas med att bara erbjuda den i 444 marlin. Skulle vara kul om den kom i 45-70, 450 marlin, 50 alaskan mm trevliga kalibrar. Men att den inte finns i 45-70 är för mig ett mysterium med tanke på patronens popularitet. Fint vapen dock, lycka till med den.