Publicerat Oktober 14, 200718 yr Jag är 32-årig finländare som jagas alt möjligt. Jag har en krävhåriga tax Lilli som jagas bara i grytet. Jag förstår alt vad ni säger men min språk är ganska dåligt. Men det är fint om jag passar på forumen. Min e-mail adress är pelepappa@hotmail.com och om ni vill jag är mer än glad om någon vill skriva någonting.
Publicerat Oktober 15, 200718 yr Hej & välkommen hit! Var i Finland bor Du ett ungefär ??? Inte så långt från mig.. Pelepappa har en tax från samma uppfödare som jag har.. Väldigt bra rovdjursskärpa i Lilli.. Välkommen (tervetuloa) på foorumet..
Publicerat Oktober 15, 200718 yr Oroa dej inte för språket!... ja själv med flera på denna sida är rätt kass på de vi osså!... du e jägare med andra ord e du JÄTTE välkommen!... ;D Mvh ThomasMamre!..
Publicerat Oktober 29, 200718 yr Välkommen, du har hög press på dej för dina landsmän på denna sidan håller igång 24-7 ..jagar som galningar
Publicerat Oktober 29, 200718 yr kul med en till gryt jägare och är det en till basset liknade sak hoppas vi få läsa om i jaktdagboken,varmt välkommen
Publicerat December 20, 200718 yr kul med en till gryt jägare och är det en till basset liknade sak hoppas vi få läsa om i jaktdagboken,varmt välkommen den basseten har samma stamtavla som min..väldigt duktig hund..
Publicerat Januari 7, 200818 yr Jakt är i sanning ett universellt språk, så vi ska nog förstå varann! Varmt välkommen!