Publicerat Oktober 29, 200718 yr Är det någon som har nå bra tips på ett fungerande plagg i nån typ av singnalfärg? Mvh Togga
Publicerat Oktober 30, 200718 yr swedteam:s väst är beprövad!. och fung bra enligt dom som har dessa!.. www.swedteam.com Mvh
Publicerat Oktober 30, 200718 yr swedteam:s väst är beprövad!. och fung bra enligt dom som har dessa!.. Använder en sådan och instämmer till fullo!
Publicerat Oktober 31, 200718 yr Författare Det är ju smidigt om den har radioficka plus nån extra ficka. Har idag en väst som jag är helnojd med från engelson. Men vill hs en bra fungerand singnal väst Mvh Togga
Publicerat November 8, 200718 yr Kör med Swedteams väst orange med kammomönster, tror tyget heter Hardwood blaze. Är helnöjd med den. Det enda att klaga på är radiofickan. Radion hamnar liksom i ansiktet vid anlägg (speciellt då jag använder min 31:a) Detta ser jag inte somnågot stort problem eftersom jag i stort sätt altid använder radiosele...
Publicerat November 15, 200718 yr swedteam:s väst är beprövad!. och fung bra enligt dom som har dessa!.. använder en sådan och trivs skit bra ;D
Publicerat November 24, 200718 yr har själv både swedteams väst samt chevaliers vändbara. och tycker dom e helt ok.. men tänker prova sthils huggar jacka nästa gång den e tillverkad i någonform av stretch matrial och har lite glada färger som syns finfint..
Publicerat Mars 14, 200818 yr Kör med Swedteams väst orange med kammomönster, tror tyget heter Hardwood blaze. Är helnöjd med den. Det enda att klaga på är radiofickan. Radion hamnar liksom i ansiktet vid anlägg (speciellt då jag använder min 31:a) Detta ser jag inte somnågot stort problem eftersom jag i stort sätt altid använder radiosele... En säkerhetsnål löser det problemet eller om man ska va avanaserad så syr man dit en liten bir karborreband som man kan fästa anntennen i.
Publicerat Mars 14, 200818 yr Jag använder Swedteams väst. Är det riktigt pisstrist väder så har jag en huggablus från Partner som är riktigt bra mot regn. Synd bra med signalfärgat ok och i ävrigt grön.
Publicerat Mars 15, 200818 yr Har provat både Härkilas och Swedteams, men gillar swedteams bäst, är väl utformningen och antalet fickor som gör det. Enda jag har att gnälla på är att radiopåsen endast skall sitta fast med två knappar vilket inte fungerar överhuvudtaget om man inte har fina storskogar att strosa i, annars lossnar denna hela tiden med resultat att radion slänger fram och tillbaka när man går, skulle helre se ett rejält kardborrband bakom så skulle allt lösa sig... //M