Publicerat Oktober 29, 200718 yr Jag heter Andreas och jag är en fasan på stan med 19 jordsnurr. Som fasan på stan så hjälper man kids som halkat lite galet och visar att man finns där. Jag tog nyligen jägarexamen och har blivit helt såld på jakt efter några fantastiska jaktdagar med kusinen jonnegone. Jag bor i Umeå och på fritiden ägnar jag ganska mycket tid i cyberspace, så jag lär nog bli en trogen kund här på jaktsnackt Aja nog om mig, tack och adjö!
Publicerat Oktober 30, 200718 yr Jo fasaner på stan har man ju jagat när det begav sig. Högklackade alltså. För sisådär 30 år sen eller nåt. Välkommen hit var det jag skulle skriva ju ;D
Publicerat Oktober 30, 200718 yr Fan jag trodde du glömt dina raider på fasanjakt, du är väl lite till åren kommen.. ??? ;D Välkommen iaf fasanpåstan! Mvh!
Publicerat Oktober 30, 200718 yr Jo fasaner på stan har man ju jagat när det begav sig. Högklackade alltså. För sisådär 30 år sen eller nåt. Välkommen hit var det jag skulle skriva ju ;D hahaha tackar