Publicerat November 2, 200718 yr Tänkte starta en tråd där vi kan lägga in våra fina troféer , fåglar och uppstoppade djur. Börjar här lite smått med en fin mink jag tog i fälla. (Min första mink.) [/img]
Publicerat November 2, 200718 yr Författare Fick i dag tag på en sparvuggla som flög in i fönstret hos mina föräldrar. Lite frusen och stel men ändå. ;D [/img] Precis från frysen.. Hopas att den blir fin vid uppstoppning senare.
Publicerat November 2, 200718 yr hej vännen. har lite stoppat hemma som du skulle uppskatta att se,tyvärr glömt nyckeln. hem så du får se vidare..
Publicerat Januari 24, 200917 yr Författare Fick i dag tag på en sparvuggla som flög in i fönstret hos mina föräldrar. Lite frusen och stel men ändå. ;D [/img] Precis från frysen.. Hopas att den blir fin vid uppstoppning senare. Så här blev den !
Publicerat Januari 27, 200917 yr Så här blev den ! knepiga krabater de där sparvugglorna... Jag har 4-5 fåglar uppstoppade.. + en hel del fåglar i frysboxen som väntar på uppstoppning och också en mård som ska upp på väggen.
Publicerat Januari 27, 200917 yr Författare : och också en mård som ska upp på väggen. Gör det ! de blir fina. Mitt ex.
Publicerat Juli 4, 200917 yr Gör det ! de blir fina. Mitt ex. Fin men nu "Bumpar" jag (vill se mer fina uppstoppade djur)
Publicerat Augusti 18, 200917 yr Fin men nu "Bumpar" jag (vill se mer fina uppstoppade djur) Gör likaså...