Publicerat November 4, 200718 yr På begäran så visar jag upp min nyaste skönhet här! Det är en 1651:a med ny McMillan-kolv, nya Weaver stålbaser, nya Leupold QRW-ringar och ett nytt Weaver Extreme 1,5-4,5x24 som grädde på moset. Se och njut... ;D // gAsToN
Publicerat November 4, 200718 yr Tackar tackar så mkt den ser mkt bra ut vad är priset för en sådan och vart köpte du den? ////Mats
Publicerat November 4, 200718 yr Författare Jag beställde kolven direkt från McMillan, Fördelen med det är att då kan du direkt bestämma kolvlängd, tyngd, bakkappa, färg etc precis som du vill ha den. Den gick på ca 4500:- inklusive frakt, tull och moms. Jag vet inte slutsumman exakt än då den inte dragits från mitt Visa ännu. // gAsToN
Publicerat November 4, 200718 yr Författare Kalibern är 358 Norma Magnum! Alla pojkars dröm... 8) // gAsToN
Publicerat November 4, 200718 yr Kalibern är 358 Norma Magnum! Alla pojkars dröm... 8) // gAsToN Naturligtvis, borde jag ha begripit när du så tydligt skrev 1651. Kanonbra blev det iaf!
Publicerat November 4, 200718 yr På begäran så visar jag upp min nyaste skönhet här!Det är en 1651:a med ny McMillan-kolv, nya Weaver stålbaser, nya Leupold QRW-ringar och ett nytt Weaver Extreme 1,5-4,5x24 som grädde på moset. Se och njut... ;D // gAsToN Det ser ju bra ut även i mina ögon även om jag inte är någon förespråkare för syntetkolvar.
Publicerat November 5, 200718 yr ett nytt Weaver Extreme 1,5-4,5x24 som grädde på moset. Intressant! Om du jämför din Extreme mot andra kikare du äger,hur är kvalitetskänslan,optiken,mekaniken? /Micke
Publicerat November 7, 200718 yr Författare Intressant!Om du jämför din Extreme mot andra kikare du äger,hur är kvalitetskänslan,optiken,mekaniken? /Micke Andra kikare jag äger är Bushnell Elite och Leupold VX II och jag tycker att Weavern står sig väl i den konkurrensen på alla punkter. Den är rustik, har klar och fin optik och känns överlag ha bra kvalitet. Även prismässigt ligger den bra till. Jag tvekar inte att rekommedera Weaver Extreme. // gAsToN