Publicerat November 11, 200718 yr Hello. Vet någon var man kan beställa en riktig pälsmössa? Dvs. päls på utsidan. Härnere har vi bara dessa med tyg på utsidan och sedan en pälskant runt. Ett ex. på den som finns här hemma.. Vill ha päls på utsidan också! Mvh,
Publicerat November 11, 200718 yr Hör av dig till Norrbottens Skinnkompani AB 0920-25 90 78 Han är bra att ha att göra med. Typisk norrlänning snackar inte i onödan. Men du verkar ju veta vad du vill ha för något,och då brukar det inte vara några bekymmer.
Publicerat November 11, 200718 yr Hör av dig till Norrbottens Skinnkompani AB 0920-25 90 78Han är bra att ha att göra med. Typisk norrlänning snackar inte i onödan. Men du verkar ju veta vad du vill ha för något,och då brukar det inte vara några bekymmer. Skall ringa dom imorgon! Tack!
Publicerat November 23, 200718 yr Itab har precis vad du söker för 198 kr dom är riktigt bra och prissvärda. Tele 0220-30860. www.kontakt@idefixteko.se. Bara att gå in och titta på mössor. Mvh Jerry.
Publicerat Juli 24, 200917 yr Är även jag intresserad av en pälsmössa. Den jag köpt har dels stigit rejält i pris, men elefanthuvudet har samtidigt vuxit... Någon av er som har ett tips angående pälsmössor? Kanske vore roligt med päls från ett djur jag själv skjutit, så tips på duktiga hantverkare som kan sy en mössa av t.ex. bäver eller annat vore också matnyttigt. Tack på förhand.