Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Nu har jag investerat....

Featured Replies

Publicerat

Köpte idag en remington 700 .222rem med någon okänd kikare som jag tänkte ha som toppfågel och rävbössa. Bössan är från -81 och har enligt ägaren bara skjutit runt 100 skott. Med följde också en Merkel suhl sbs kal.12 i mycket fint skick samt ett zugil vapenskåp som inte alls var gammalt. Betalar 4000 för detta paket. Kommer dock förmodligen bara att behålla studsaren. Det andra säljs och får bekosta ett kikarsikte. Hoppas nu bara att umeåpolisen är snabba med licenserna. Vad tror ni? Bra affär eller ska man vara sömnlös inatt?

Publicerat

Hoppas verkligen att du skämtade med det där sista!!! Bara skåpet är ju värt minst 2500 beroende på ålder och storlek.

Publicerat

Låter som en synnerligen

god affär!!!!

/M.

Publicerat

Jag tror du kan sova jättegott en lång tid framöver för det priset :D

Grattis till en mycket bra affär! :)

Publicerat

Låter verkligen som en god affär! Grattis på förhand! :D

Publicerat

Inget snack om saken.

Grattis till en bra affär!

Publicerat

Fetgrattis :D

Publicerat
  • Författare

Hmm, nu känner jag mig riktigt nöjd. Tack allihopa! ;D

• 2 weeks later...
Publicerat
  • Författare

Och nu var grejorna hemma! Jäkligt fint skick på allt utom kikarsiktet. Men det gör inget eftersom det ligger ett Burris 4,5-14x42 på mitt köksbord. Fick också med ett gäng gamla gyttorp röda och nickel, samt 80-90 .222 patroner. Nya ringar och inskjutning i morgon! Men jag har redan börjat se ett eventuellt projekt i bössan... 6mmBr i vår kanske.

Förresten, känner ni någon som behöver ett zugil5 vapenskåp i superskick så har jag nu ett till övers. ;) Hagelbysse ska också säljas men jag men jag tänkte provskjuta den först.

Publicerat
Och nu var grejorna hemma! Jäkligt fint skick på allt utom kikarsiktet. Men det gör inget eftersom det ligger ett Burris 4,5-14x42 på mitt köksbord. Fick också med ett gäng gamla gyttorp röda och nickel, samt 80-90 .222 patroner. Nya ringar och inskjutning i morgon! Men jag har redan börjat se ett eventuellt projekt i bössan... 6mmBr i vår kanske.

Förresten, känner ni någon som behöver ett zugil5 vapenskåp i superskick så har jag nu ett till övers. ;) Hagelbysse ska också säljas men jag men jag tänkte provskjuta den först.

Du kan väl lägga in en bild på bössan så vi får titta på den :D

Publicerat
  • Författare
Du kan väl lägga in en bild på bössan så vi får titta på den :D

Jadå, det kan jag göra, men det får bli i morgon. Småtrött efter 55 milafärden för att hämta grejorna..

Publicerat
  • Författare

Jaha, aldrig får man vara riktigt glad >:( Remingtonbössans låda var inte direkt jättebra inpassad i stocken, vilket upptäcktes när klackar skulle sättas dit. Nu bor den på vapencentrum över helgen och får sig en plastbäddning. Inte så farligt egentligen, det skulle ju ändå göras, men det blev ingen fågeljakt i helgen p.g.a. detta. Nåväl, harjakt med drever är ju inte så dumt det heller :)

• 2 weeks later...
Publicerat
  • Författare

Nu går bössan fint och affären blev mycket bra. Lyckades sälja skåp och hagel för 3900 och därmed kostade studsaren hela 100 kr ;D Sen tillkom plastbäddning men det var inte mycket att orda om. Spanar redan efter nästa fina affär... :)