Publicerat November 13, 200718 yr Olsen på 36 fra Lolland,Danmark her....... Går mest på jagt med riffel,men også lidt med hagl. Ellers er jeg meget ude med mine hunde på jagter,har en Labrador,en Golden og en Border Terrier...... Hvis nogen skulle ha noget godt grisejagt at tilbyde er jeg meget klar Olsen "Admin ändrat rubrik"
Publicerat November 13, 200718 yr Välkommen hit! Jakter med din Borderterrier är jag nyfiken att höra om! ;D Grytjakt mest? //Roggman66
Publicerat November 13, 200718 yr Du er meget velkommen Olsen. Håber du kan lese halvdansk. Syns meg att du kan hunde. Jeg har selv labrador o Borderterrier
Publicerat November 13, 200718 yr Författare Takker...... Ja min Border blir brugt til gravjagt,men vi har så mange Grævlinge her og de er fredet...... Og det er ikke så godt for hunden at komme ned til sådan en...... De to andre blir brugt til at apportere med. Og ja,jeg forstår da lidt af det i skriver Olsen
Publicerat November 13, 200718 yr Hej & välkommen hit! Morsan är hälften från Danmark och andra halvan får Dalarna.
Publicerat November 13, 200718 yr Författare Min Border er 5 år og i topform...... Grævlingen har været fredet siden 1994 tror jeg det var og der er så mange at det er helt vildt........ I 9 ud af 10 grave er der grævling og de er ikke til at ha med at gøre for hunden...... Olsen
Publicerat November 13, 200718 yr Författare Ja desværre........Tro ikke meget på vi får jagttid på dem igen,men der ryger da et par stykker sommetider : Olsen
Publicerat November 14, 200718 yr ;D du e såååå välkommen så!.... fast du e från Danmark!.. ;D ;)... Hoppas du kommer att trivas!.. Mvh ThomasMamre!..
Publicerat November 14, 200718 yr Författare Takker for velkomsten Håber jeg forstår jeres svar det er jo ikke et let sprog i skriver på ??? Olsen
Publicerat November 14, 200718 yr VA!!!!???? Det är ju plättlätt med svenska ;D Vi kommer nog att förstå varandra, finns vilja så finns förståelse. //Roggman66
Publicerat November 14, 200718 yr Författare Hva siger du...... ??? Nej jeg forstår det meste af det Ellers spørger jeg bare igen..... Olsen
Publicerat November 14, 200718 yr ;D vi fattar va du skriver!.. å gör vi de inte så frågar vi!.. Mvh Jag kan tolka mot en blygsam avgift ;D ;D
Publicerat November 16, 200718 yr Författare Skal til Sverige på fredag efter grise og glæder mig vildt meget Så håber de kommer frem på fodrepladsen....... Olsen
Publicerat November 16, 200718 yr Skal til Sverige på fredag efter grise og glæder mig vildt meget Så håber de kommer frem på fodrepladsen....... Olsen Hvor skal du på jagt?
Publicerat November 16, 200718 yr Författare Et sted i Skåne.......En times køretid fra broen....... Håber der kommer grise vi kan skyde........ Skal nok fortælle hvordan det går Olsen