Publicerat November 16, 200718 yr Skulle visst presentera mig! Jag är en färgstark, ickeännujagande käring gift med en hängiven jägare. Vi har två småglin, bor på landet och funderar nu på ett liv med hund. Tja´rå/Piglet
Publicerat November 17, 200718 yr Hej & välkommen hit! Bostadsort ??? ??? ??? Södra, norra, mellersta, östra, västra Sverige ??? ??? ???
Publicerat November 17, 200718 yr Ja välkommen hit! Frågor som ovan och finns den hängivne jägaren här?
Publicerat November 18, 200718 yr ;D välkommen på sej!.. hoppas du kommer att trivas på jaktsidan!... ;D MVh ThomasMamre!.
Publicerat November 18, 200718 yr Tackar för varmt välkomnande! Piglet har sitt bo i södermanland, Taxinge. -Nej inte på kakslottet - taxinge är större än så.... Roggmann66 - du gjorde ett bra jobb med vårat golv;) Hörs/Piglet
Publicerat November 18, 200718 yr Hej Piglet och välkommen till jaktsidan,,ni verkar bli med hund ser jag ;D Inte en dag för tidigt.. Grannen !!!! :D :D