Publicerat November 19, 200718 yr 08 som tillbringar mina helger i stugan som ligger i årsunda, där jag åxå jagar. Jobbar som kock här i Stockholm, har sambo och 1 Leasing barn, 2 katter har vi åxå en 10 kilos och en liten tarm.......än så länge. Men till sommaren kommer jag köpa en hund, jag och sambon har diskuterat detta i 2 år och nu har vi bestämmt oss.....en Wachtel ska vi ha. Så nu läser jag allt man kan om hundar på nätet, jag är snart klar ;D På sommaren brukar jag köra min andra tjej, en Suzuki Hayabusa, vi är ett litet gäng som åker omkring och retar gallfeber på de blå. Vill ni se något av det här, så hälsa på våran sida http://www.hayabusa-no1.se/ Tack för mig så länge // starre "Admin ändrat rubrik"
Publicerat November 20, 200718 yr ;D Välkommen på sej!.... ;D hoppas du kommer att trivas här på jaktsidan!.. p.s Wachtel e ett bra val!.. Mvh
Publicerat November 20, 200718 yr Välkommen, vilken krog jobbar du på? Ingen känd, en cateringfirma i Sollentuna som har det häftiga och cooola namnet.......................BOBOS ??? ;D som om det inte va nog har vi en björn som logga ;D
Publicerat November 20, 200718 yr bobos säger du,har för mig att det var en skottlössning där för runt 98 eller om det var grannen som har en festvånging då?? visst ligger bobos brevid ok macken i häggvik?? och inte långt ifrån sveriges bästa
Publicerat November 20, 200718 yr Japp det stämmer, det va några som hade fester på natten på den tiden och någon sköt. Men det var inte jag 8) Är det matlådan du menar med bästa krog, eller menar du korven på OK ;D ;D har aldrig förstått skillnaden mellan de två ;D ;D nej snart får jag väl stryk........ni vet var min stekspade bor. Var jobbar du hylsan ?
Publicerat November 20, 200718 yr Japp det stämmer, det va några som hade fester på natten på den tiden och någon sköt.Men det var inte jag 8) Är det matlådan du menar med bästa krog, eller menar du korven på OK ;D ;D har aldrig förstått skillnaden mellan de två ;D ;D nej snart får jag väl stryk........ni vet var min stekspade bor. Var jobbar du hylsan ? ;D ;D ;D Mvh.