Publicerat November 20, 200718 yr hej, brorsan beställde igår en konus range 600 från ett företag och fick den idag men har han fått rätt? det står ju "KIKKO" på bilden : på hemsidan står det "konus range 600" på den ??? ser alla konusar ut så här eller har han blivit "lurad" :- // Gabbe
Publicerat November 20, 200718 yr Min står det konus på men den ser lika dan ut som din på bilden sen står det längst fram på min range 600. Mvh.
Publicerat November 20, 200718 yr Författare Min står det konus på men den ser lika dan ut som din på bilden sen står det längst fram på min range 600. Mvh. var beställde du? // Gabbe
Publicerat November 21, 200718 yr Jag har ingen själv men jag har sett och provat den. Ppå den stod det KONUS
Publicerat November 28, 200718 yr Författare jag har nu fått den "riktiga" avståndsmätaren från företaget, och jag är helnöjd med den. MYCKET prisvärd // Gabbe
Publicerat December 3, 200718 yr ;D de är mer eller mindre samma som den andra!.. personligen tycker jag den du visar på bild var lite bättre!... MVh