Publicerat November 20, 200718 yr Landin har gjort en ny film hur han tränar sina unghundar http://www.landins-hund-katt.se/Hundsidor/hundar.htm Jag har beställt en julklapp åt mig själv ;D
Publicerat November 23, 200718 yr även jag har gjort en beställning.. Kan ju vara bra å hitta nån gång.. //Linus
Publicerat November 23, 200718 yr Författare Jag har haft mycke nytta av hans träningstips så dom kan jag rekomendera till både nya och rutinerade hundägare I somras var jag ner med valpen på nåra valpträffar och de var mycke inspirerande och lärorikt. De var en lång resa men klart värt de, även om husse fick mer banner än valpen ;D för han är inte blyg och tala om när husse gör fel ;D ;D Frst med Landinarnas lena (Lexi)
Publicerat November 23, 200718 yr Det brukar oftast vara så att det är husse/mattes fel när hunden "gör fel" ;D
Publicerat November 29, 200718 yr Författare Lilla julafton idag (filmen har kommit) Jag sitter å ser och vorstehn sitter breved och vrider på huvudet som om hon känner igen sin uppfödare ;D Hon kan ju inte ha tyckt de har varit så tåkigt på valpträffarna
Publicerat November 29, 200718 yr Lilla julafton idag (filmen har kommit)Jag sitter å ser och vorstehn sitter breved och vrider på huvudet som om hon känner igen sin uppfödare ;D Hon kan ju inte ha tyckt de har varit så tåkigt på valpträffarna Haha! Min kom också idag! Har precis sett klart...jag hann inte ens få av mig skorna när jag kom hem innan jag hamnade vid tv:n! ;D