Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Köpa vapenvårds produkter?

Featured Replies

Publicerat

Mina vapensolventer börjar ta slut och skulle behöva köpa mer. Funderar på att be vapenbutiken jag brukar handla av här i Värmland att ta hem lite Shoter´s choice +Barnes CR-10 men vem är det som importerar dessa produkter till Sverige. Eller vilka vapenbutiker i Sverige har dessa solventer hemma?

PS. Håller på med breake-in på nya bössan så det går åt en del rengörningsprodukter.

/Marcus

Publicerat

Vapen och skytte i Bureå är generalaget för Barnes, ring och prata med PO så löser det sig han har även bra priser på kulor!.

Publicerat
  • Författare
Vapen och skytte i Bureå är generalaget för Barnes, ring och prata med PO så löser det sig han har även bra priser på kulor!.

Tack för tipset! Blir nog att jag beställer därifrån. Såg att de inte har Shoter's choice utan Sweet's 7,62 är det någon på forumet som har provat Sweet's 7,62 och vad tycker ni om den i så fall?

Publicerat

Det verkar som om det är Sweet's kopparlösare dom har (klicka där det står bild saknas så kommer det fram mer info). Men det är ju möjligt att dom även har Sweet's krutlösare fast den inte finns med på hemsidan.

Defendor har Shooter choice http://www.defendor.se/modules/tinycontent/index.php?id=17

/Axelsson

Publicerat

Sweets 7,2 är kopparlösare och enligt min mening något vassare än CR-10. Sweet har mig veterligen ingen krutlösare, utan Shooters Choice är att föredra.

Publicerat

...och behöver någon Sweets, så hittar man det här: http://www.nrtsport.se/