Publicerat November 22, 200718 yr Jaha... då var man där igen. Har börjat snurra tankar på en hund till. Vad det ska bli finns det många tankar om. Det tänker jag inte ta upp här.. Frågan är: Hur blir man frisk från hundköparsjuka? Har ju nog hundar så jag klarar mig ett tag till, vilket min kära hustru är väldigt snabb att påpeka. Men det är ju så förbannat kul med valpar och träna unghund.. Edit: Föresten.. det jag funderar på är bör bli ett otroligt rabiat odjur som inte är en enkel att hanskas med, men med kapacitet och jaktlust utöver det vanliga..
Publicerat November 22, 200718 yr köper du dig en tysk måste du försvara dig i hundvärlden i minst 10 år,,
Publicerat November 22, 200718 yr Författare köp en tax så slipper du hundköparjukan ett tag hahah Nej, hund..inte tax!
Publicerat November 22, 200718 yr Författare köper du dig en tysk måste du försvara dig i hundvärlden i minst 10 år,, Nope, provat. Gillar inte att gräva...
Publicerat November 28, 200718 yr Jaha... då var man där igen. Har börjat snurra tankar på en hund till. Vad det ska bli finns det många tankar om. Det tänker jag inte ta upp här.. Frågan är: Hur blir man frisk från hundköparsjuka? Har ju nog hundar så jag klarar mig ett tag till, vilket min kära hustru är väldigt snabb att påpeka. Men det är ju så förbannat kul med valpar och träna unghund.. Edit: Föresten.. det jag funderar på är bör bli ett otroligt rabiat odjur som inte är en enkel att hanskas med, men med kapacitet och jaktlust utöver det vanliga.. Låter som om Du ska ha en terrier? Fast Du har väl haft eller har det redan?
Publicerat November 28, 200718 yr Författare Låter som om Du ska ha en terrier? Fast Du har väl haft eller har det redan? Nope.. gillar inte att ha spade med mig då jag ska jaga rådjur...
Publicerat November 28, 200718 yr Då är en det liten Tax Du ska ha då?? ;D Fast de är ju inte rabiata,..? Ja, nog blir man nyfiken på vad det är för odjur Du suktar efter.
Publicerat November 28, 200718 yr Tysk jakterier världens roligaste hund det händer alltid något oväntat och det är så det skall va.
Publicerat November 28, 200718 yr Edit: Föresten.. det jag funderar på är bör bli ett otroligt rabiat odjur som inte är en enkel att hanskas med, men med kapacitet och jaktlust utöver det vanliga.. Skulle jag sett detta inlägg då jycken min va ung, Breton, skulle jag nog skänkt dig honom Men idag skulle ja int ge/byta bort honom för allt smör i småland!!!