Publicerat November 23, 200718 yr Tänkte starta en tråd där man kan diskutera div saker i dessa tidningar, denna just Jaktjournalen. Anledningen är just att jag ringt och reklamerat mitt senaste nummer av Jj verkar det saknas sid 48, det är bara reklam där men det skulle vara en artikel som skulle handla om skytteträning på 300m. Saknar ni som har Jj också denna artikel? //Roggman66
Publicerat November 23, 200718 yr Författare Det fanns ingen på redaktionen nu när jag ringde, så om jag kommer ihåg så ringer jag till Holger Nilsson på måndag.
Publicerat November 23, 200718 yr Författare Jag beställde ett nytt nummer så vi får se om de skickar ett MED reportaget då :-
Publicerat November 23, 200718 yr skojja det var ett fet uppslag med massa tant tidningar som skulle passa mr mauser ocg hans jakt på nya handväskor,,ge bort en tidning punkt kom
Publicerat November 28, 200718 yr Artikeln kommer tydligen publiceras i Nr 03/08 då den fick lyftas ut i sista stund enligt redaktionen. Själv tycker jag dock att tidningen är en av få som fortfarande är nåt att läsa. Det blir dock mer och mer reklam även i JJ. /Henke