Publicerat November 26, 200718 yr Ändrar rubriken och texten nu. Äntligen så har jag tillgång till jakt. Har bara nosat lite på jaktmarken.
Publicerat December 9, 200718 yr Författare Har varit o testat jaktmarken förra helgen, verkar vara en mycket bra jaktmark såg mycket spår. skrämde upp några tjäderhönor såg en hare som försvann innan jag han få bössan redo. Så jaktmarken kring kusmark verkar vara bra. Återkommer med bilder så fort jag fått internett.
Publicerat December 9, 200718 yr Har varit o testat jaktmarken förra helgen, verkar vara en mycket bra jaktmark såg mycket spår. skrämde upp några tjäderhönor såg en hare som försvann innan jag han få bössan redo. Så jaktmarken kring kusmark verkar vara bra. Återkommer med bilder så fort jag fått internett. Kul foffe! Hoppas att Du får ett bra jaktliv i Kusmark i fortsättningen när Du vet var Du ska söka rätt vilt för rätt jakttillfälle.
Publicerat December 9, 200718 yr Författare Kul foffe! Hoppas att Du får ett bra jaktliv i Kusmark i fortsättningen när Du vet var Du ska söka rätt vilt för rätt jakttillfälle. Ja jag kommer nog att få ett bra jaktliv i Kusmark Var ut idag men när jag tänkt starta jakten så upptäckte jag att ammon var hemma :-[ så det sket sig med jakten idag.
Publicerat December 9, 200718 yr Ja jag kommer nog att få ett bra jaktliv i Kusmark Var ut idag men när jag tänkt starta jakten så upptäckte jag att ammon var hemma :-[ så det sket sig med jakten idag. Men herre gud lilla vännen var har Du innanför pannbenet ??? ??? ??? ;D :-* Sågspån antar jag! ;D
Publicerat December 9, 200718 yr Författare Jupp nått sånt är det nog jag har. Men oj så arg jag blev.
Publicerat December 9, 200718 yr Jupp nått sånt är det nog jag har. Men oj så arg jag blev. Hahaha! ;D Jag kan tänka mig det. ;D
Publicerat December 9, 200718 yr Författare Nästa helg blir det jakt igen. hoppas på lite nysnö just innan helgen och gärna under natten mot lördag.
Publicerat December 9, 200718 yr Nästa helg blir det jakt igen. hoppas på lite nysnö just innan helgen och gärna under natten mot lördag. Okej! Hoppas at tDu har turen med Dig då.
Publicerat December 9, 200718 yr Jupp ska se till att ammon är med då. Ja, annars är det svårt att fälla något vilt. ;D :-*
Publicerat December 9, 200718 yr Författare Man kan ju kasta bössan på det eller sikta o säga pang du är död eller så. Nä det är svart att fälla villt utan ammo. Men det är ju tur att jaktmarken är rätt så nära den går ju genom hela byn. Mitt hus ligger mitt i jaktområdet. En fördel är att man kan dra på sig skidorna hemma och åka nån kilometer så har man bra mark. Man behöver inte åka så långt. Tyvär så finnd det ett Lo djur på marken. Pratatde med en somsa att hon sett ett Lo djur.
Publicerat December 9, 200718 yr Man kan ju kasta bössan på det eller sikta o säga pang du är död eller så. Nä det är svart att fälla villt utan ammo. Men det är ju tur att jaktmarken är rätt så nära den går ju genom hela byn. Mitt hus ligger mitt i jaktområdet. En fördel är att man kan dra på sig skidorna hemma och åka nån kilometer så har man bra mark. Man behöver inte åka så långt. Tyvär så finnd det ett Lo djur på marken. Pratatde med en somsa att hon sett ett Lo djur. Ok! Det är ju fint när man bor så mitt i marken.
Publicerat December 19, 200718 yr Författare Var ut förra helgen o jagade var rätt nära att få fälla första viltet på denna mark.
Publicerat December 19, 200718 yr Var ut förra helgen o jagade var rätt nära att få fälla första viltet på denna mark. Ok! Ser det bra ut annars med vilttillgången ??? Bättre lycka nästa gång.
Publicerat December 19, 200718 yr Författare Jupp det verkar vara bra mark detta. Man får se närr första viltet är fällt.
Publicerat December 19, 200718 yr Jupp det verkar vara bra mark detta. Man får se närr första viltet är fällt. Ok! Skitjakt på Dig! ;D
Publicerat December 20, 200718 yr Författare Det var en Orr tupp men var lite för långt borta för att avlossa ett skott.
Publicerat December 20, 200718 yr Författare Bilder finns i min jaktdag bok nu så kolla upp ni som är intreserade. http://jaktsnack.se/index.php?topic=4521.120