Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Äntligen Jaktmark

Featured Replies

Publicerat

Ändrar rubriken och texten nu. Äntligen så har jag tillgång till jakt. Har bara nosat lite på jaktmarken.

Publicerat

Skönt skönt skönt för dig!

Skitjakt!!!

I vilket område blir det?

• 2 weeks later...
Publicerat
  • Författare

Har varit o testat jaktmarken förra helgen, verkar vara en mycket bra jaktmark såg mycket spår. skrämde upp några tjäderhönor såg en hare som försvann innan jag han få bössan redo. Så jaktmarken kring kusmark verkar vara bra. Återkommer med bilder så fort jag fått internett.

Publicerat
Har varit o testat jaktmarken förra helgen, verkar vara en mycket bra jaktmark såg mycket spår. skrämde upp några tjäderhönor såg en hare som försvann innan jag han få bössan redo. Så jaktmarken kring kusmark verkar vara bra. Återkommer med bilder så fort jag fått internett.

Kul foffe! Hoppas att Du får ett bra jaktliv i Kusmark i fortsättningen när Du vet var Du ska söka rätt vilt för rätt jakttillfälle.

Publicerat
  • Författare
Kul foffe! Hoppas att Du får ett bra jaktliv i Kusmark i fortsättningen när Du vet var Du ska söka rätt vilt för rätt jakttillfälle.

Ja jag kommer nog att få ett bra jaktliv i Kusmark Var ut idag men när jag tänkt starta jakten så upptäckte jag att ammon var hemma  :-[ så det sket sig med jakten idag.

Publicerat
Ja jag kommer nog att få ett bra jaktliv i Kusmark Var ut idag men när jag tänkt starta jakten så upptäckte jag att ammon var hemma  :-[ så det sket sig med jakten idag.

Men herre gud lilla vännen var har Du innanför pannbenet ??? ??? ??? ;D ;) :-* Sågspån antar jag! ;D

Publicerat
  • Författare

Jupp nått sånt är det nog jag har. Men oj så arg jag blev.

Publicerat
Jupp nått sånt är det nog jag har. Men oj så arg jag blev.

Hahaha! ;D Jag kan tänka mig det. ;D

Publicerat
  • Författare

Nästa helg blir det jakt igen. hoppas på lite nysnö just innan helgen och gärna under natten mot lördag.

Publicerat
Nästa helg blir det jakt igen. hoppas på lite nysnö just innan helgen och gärna under natten mot lördag.

Okej! Hoppas at tDu har turen med Dig då. :D

Publicerat
  • Författare

Jupp ska se till att ammon är med då.

Publicerat
Jupp ska se till att ammon är med då.

Ja, annars är det svårt att fälla något vilt. ;D ;) :-*

Publicerat
  • Författare

Man kan ju kasta bössan på det eller sikta o säga pang du är död eller så. Nä det är svart att fälla villt utan ammo. Men det är ju tur att jaktmarken är rätt så nära den går ju genom hela byn. Mitt hus ligger mitt i jaktområdet. En fördel är att man kan dra på sig skidorna hemma och åka nån kilometer så har man bra mark. Man behöver inte åka så långt. Tyvär så finnd det ett Lo djur på marken. Pratatde med en somsa att hon sett ett Lo djur.

Publicerat
Man kan ju kasta bössan på det eller sikta o säga pang du är död eller så. Nä det är svart att fälla villt utan ammo. Men det är ju tur att jaktmarken är rätt så nära den går ju genom hela byn. Mitt hus ligger mitt i jaktområdet. En fördel är att man kan dra på sig skidorna hemma och åka nån kilometer så har man bra mark. Man behöver inte åka så långt. Tyvär så finnd det ett Lo djur på marken. Pratatde med en somsa att hon sett ett Lo djur.

Ok! Det är ju fint när man bor så mitt i marken. :D

Publicerat
  • Författare

Jupp.

• 2 weeks later...
Publicerat
  • Författare

Var ut förra helgen o jagade var rätt nära att få fälla första viltet på denna mark.

Publicerat
Var ut förra helgen o jagade var rätt nära att få fälla första viltet på denna mark.

Ok! Ser det bra ut annars med vilttillgången ??? Bättre lycka nästa gång. :D

Publicerat
  • Författare

Jupp det verkar vara bra mark detta. Man får se närr första viltet är fällt.

Publicerat
Jupp det verkar vara bra mark detta. Man får se närr första viltet är fällt.

Ok!

Skitjakt på Dig!

;D

Publicerat
  • Författare

Tackar  ;D

Publicerat

kul, vad var det för vilt?

Publicerat
  • Författare

Det var en Orr tupp men var lite för långt borta för att avlossa ett skott.