Publicerat November 27, 200718 yr Hade en objuden gäst i fikarummet på jobbet! Denna gång slapp den undan med rena förskräckelsen. Nästa gång kanske jag tar med 22´an.
Publicerat November 27, 200718 yr Låna brorsans hagelpump, klart manligare på bryggan ;D dock inte om du tömt magasinet och chefen kommer in :
Publicerat November 27, 200718 yr Hagel till cal.22 skulle väl gå bra... Sköt en stor råtta som hittat in långt in i ett spirorör med en sån patron en gång. Den domnade av och föll ur röret. Vaknade visserligen till liv igen senare, men då utburen utomhus!! /Henke
Publicerat November 27, 200718 yr Banka den med hagelbössan, störtcoolt med en hagelkärve med lite fjäder och kladd runt i fikarummet! Mvh!
Publicerat November 27, 200718 yr Författare Hahaha. Ja, det måste väl väcka aptiten hos även den mest kräsna. ;D Henrik O. Tror du att "mushagel" skulle bita på en skata på ett par-tre meters avstånd? Jag har aldrig skjutit med sådana men jag undrar om dom skulle orka igenom fjädarna och sedan in.