Publicerat Juli 10, 200521 yr Fick den här sköna bilden (tagit sent på kvällen därav den tvecksamma kvaliten) mitt i Solna utanför stokholm. Bra läge för en double Bengt
Publicerat Juli 10, 200521 yr Hade man haft en halvautomat så hade kunnat bli 3, 4, 5 stycken kanske om man har tekniken intränad och det är väl under förutsättning att man kan ladda hagelsprutan med minst 5 skott. ;)
Publicerat Juli 10, 200521 yr Jag såg förra året en kulle med en massa kaniner mitt inne i centrala Stockholm, tydligen så är det Stockholmarnas söndagsnöje att åka förbi den där kullen och titta på kaninerna. (Trafiken går alltid långsammare där) Måste ha varit någon som tröttnat på sina kaniner och släppt ut dem på den där kullen och eftersom kullen är helt omringad av kraftigt trafikerade vägar på alla sidorna så blir de kvar där och förökar sig. Är det någon mer än jag som sett detta? /Marcus
Publicerat Juli 10, 200521 yr Hittade denna länk http://www.stockholmcity.se/ArticlePages/2...100_230.dbp.asp
Publicerat Juli 10, 200521 yr jodå, åker förbi där varje dag nästan på väg till jobbet. Förvånad att det inte är fler "roadlkills" än vad det är för det verkligen vimlar av de små liven. De jag fotade bor en-två kilometer in men kan sannolikt vara släkt. Det går ett rykte att det började planteras ut "sommarkaniner", dvs kaniner som ingen vill ha efter sommaren, jfr Sommarkatter, vid vägen oh att dessa sedan har förökat sig exponentiellt. Det har okså skett rena "utrotningsaktioner" för att slå ut stammen, men som alla vet 1 kanin + 1 kanin = MÅNGA KANIN (som kakmonstret skulle uttryckt sig).