Publicerat November 29, 200718 yr Hej, Jag är 19 år och för tillfället bosatt i Sundsvall eftersom jag studerar civilingenjör här. Egentligen ifrån Söderhamn. Hursomhelst jag har ett stort intresse för jakt och natur och det har nog gått en vecka sen jag först besökte den här jaktsidan.se och har läst lite på forumet och det finns mycket intressant och rolig läsning! så det är såklart att jag måste göra en användare. Jag jagar mest älg, rådjur och hare för tillfället. Men skulle vilja testa så många fler jaktformer och resa utomlands, till Skottland kanske. Dock har jag ej tid med att jaga så mycket eftersom mina studier tar upp all tid. Så det blir att jag kollar på nån film och läser en del om jakt istället. Längtar efter att få skaffa egen hund (om 5 år...) och då blir det troligen en stövare för harjakten eller kanske en gråhund. Mvh Erik
Publicerat November 29, 200718 yr Författare bra namn lite fel på k:et men annars ska du känna dig välkommen Haha, jo vore ju tuffare att ha ett 'c', men jag kommer nog inte ändra på det. ;D
Publicerat November 30, 200718 yr Hej på sej!... välkommen till jaktsidan!. hoppas du kommer att trivas hoss oss!.. Mvh ThomasMamre!. .
Publicerat November 30, 200718 yr Trevligt med sundsvallsbor.....jag har dock flyttat från sundsvall för att plugga Välkommen!!