Publicerat December 3, 200718 yr Tjenare, tänkte försöka ge mig på att klippa ihop/redigera lite film från videokameran, har en sån där liten miniDV, Sony av nyare modell! Vilket program är lätt för en nybörjade ??? På förhand
Publicerat December 3, 200718 yr Pinnacle studios 9 har jag testat och tyckte att det var rätt lätt för en nybörjare (som jag också är) /Fredde
Publicerat December 4, 200718 yr Jag använder Pinnacle studio även..kanske någon nyare version än Fredde men skit samma. Måste säga att det är skitlätt verkligen. Testade att köra i Windows moviemaker men det sket sig konstant.. Mvh!
Publicerat December 4, 200718 yr Författare Rune, stort tack! Hippen, du ligger risigt nära tillhands för demobesök och kaffe ;D
Publicerat December 5, 200718 yr Vi har maginfluensa så du är varmt välkommen, går det bra med utbildning i att göra film på muggen ??? ;D Skämt osido, kom hit så ska jag visa dej programmet och så får du skivan med programmet med dej hem för installation. Ta även med dej kameran med inspelad film, helst från skogen, och inte någon "var tredjelördag film" typ... Mvh!
Publicerat December 6, 200718 yr Författare >Rune Inte trodde jag att .... ...men jösses så trevlig paket som fanns i lådan idag, MEGASTORT TACK, VERKLIGEN! /K
Publicerat December 6, 200718 yr Tomten kommer tidigt ibland ;D : : God Jul på dig, och hoppas du får fina filmer. Rune 8)