Publicerat Januari 25, 200818 yr Försökte ladda upp film nu men längst ned i bild står det "Skickar begäran till jaktsidan" och så händer ingenting.. Så en manual, tips om hur man ska göra..? Mvh!
Publicerat Mars 10, 200818 yr Försökte ladda upp film nu men längst ned i bild står det "Skickar begäran till jaktsidan" och så händer ingenting.. Så en manual, tips om hur man ska göra..?Mvh! Kan man ladda upp film här, då?? Trodde inte det gick?
Publicerat Mars 10, 200818 yr Kan man ladda upp film här, då?? Trodde inte det gick? Jo med nya forumet kommer det att fungera..... Tar tag i den biten inom några dagar // M
Publicerat Mars 29, 200917 yr Hur går det med kodknackandet ect.? Filmer skall det inte vara något problem att ladda upp vad jag vet iaf?!? Är det någon som har problem med detta? //Niclas
Publicerat Mars 30, 200917 yr Filmer skall det inte vara något problem att ladda upp vad jag vet iaf?!?Är det någon som har problem med detta? //Niclas Det går fortfarande inte...
Publicerat Mars 30, 200917 yr Filmer skall det inte vara något problem att ladda upp vad jag vet iaf?!?Är det någon som har problem med detta? //Niclas Det går fortfarande inte... Kan detta bero på vilken sort film man skall ladda upp? Isf kan väl ni moderatorer skriva upp vilken sorts filtyp som är uppladdningsbar.
Publicerat Februari 6, 201016 yr Filmer skall det inte vara något problem att ladda upp vad jag vet iaf?!?Är det någon som har problem med detta? //Niclas Men hur?
Publicerat Februari 7, 201016 yr Jag har i min dagbok lagt upp en filmsnutt. Bilden syns med traktorremsan, playknapp och allt. Men när man ska starta filmen länkas man ut och måste titta på filmen i fotobucket, kan man inte visa filmen direkt i forat?
Publicerat Juni 1, 201016 yr Jag tittar på detta i dag men krävs det något större ingrepp så får det vänta på nya forumet... ...vilket faktiskt inte är så långt borta nu
Publicerat Juni 1, 201016 yr Har precis testat och det fungerade bra med .wmv http://www.jaktsnack.se/index.php?autocom=...si&img=1087 Filformat (containers) vi stöder är: .avi .swf .mpg/.mpeg .mov .wmv
Publicerat Juli 19, 201015 yr Hur är det med storlek på filmerna? Jag tror att den ligger på 256Mb nu. //Niclas
Publicerat Augusti 17, 201015 yr När jag försöker lägga upp en WMV-film så kommer det upp en text nere i vänstra hörnet av uppladdningsrutan: "Du markerade ingen fil för uppladdning". Vet inte vad som är fel? Storleken ligger på 119 Mb respektive 96 Mb. Skulle vara tacksam om någon kunde hjälpa mig att få upp filmerna. ... Nu säger den istället att filmen är för stor? Men någon här ovan sa att storleken låg på 256 Mb? Filmen är bara på 119 Mb?
Publicerat Augusti 17, 201015 yr Varför inte bara ladda upp till Youtube och sen länka in hit mha YouTube-taggarna...?
Publicerat Augusti 17, 201015 yr Varför inte bara ladda upp till Youtube och sen länka in hit mha YouTube-taggarna...? +1 [Youtube][/Youtube]
Publicerat Augusti 17, 201015 yr Varför inte bara ladda upp till Youtube och sen länka in hit mha YouTube-taggarna...? Anledningen till att jag inte kan göra det är för att mina filmer som jag tänkt ladda upp är längre än 10 minuter. Youtube har en gräns på 10 minuter
Publicerat Augusti 17, 201015 yr Anledningen till att jag inte kan göra det är för att mina filmer som jag tänkt ladda upp är längre än 10 minuter. Youtube har en gräns på 10 minuter Inte om du är premiumkund
Publicerat Augusti 17, 201015 yr Anledningen till att jag inte kan göra det är för att mina filmer som jag tänkt ladda upp är längre än 10 minuter. Youtube har en gräns på 10 minuter 15 minuter är det nuförtiden...
Publicerat Augusti 17, 201015 yr Hur lång är den här? http://www.youtube.com/user/nutnfancy#p/u/0/9ZnBIDh9ZVE
Publicerat Augusti 17, 201015 yr 15 minuter är det nuförtiden... Jasså? Jag blev nekad att lägga upp för ett tag sen då den var för lång. Den filmen låg på 11 min Möjligt att de har ändrat i efterhand. Men 15 minuter är ändå för lite Filmen jag hade tänkt slänga upp är min jaktfilm som jag gjorde som projektarbete. Den är på 44 min men har delat upp den i bitar. Vad jag inte förstår är varför det inte fungerar att lägga upp den på forumet?
Publicerat Augusti 17, 201015 yr Hur lång är den här? http://www.youtube.com/user/nutnfancy#p/u/0/9ZnBIDh9ZVE vad i helv.. måste prova nu bara för det tack!