Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Manual för att lägga ut film tack!

Featured Replies

Publicerat
vad i helv.. :D måste prova nu bara för det :D tack!

Jag vet faktiskt inte vad man behöver göra för att lägga upp såpass långa filmer. Har aldrig gått i taket själv. Men om du reder ut det och rapporterar så vore jag tacksam :)

Publicerat
Jag vet faktiskt inte vad man behöver göra för att lägga upp såpass långa filmer. Har aldrig gått i taket själv. Men om du reder ut det och rapporterar så vore jag tacksam :)

hur mycket pengar har du? :D

Publicerat

Har nu luskat lite och det går tyvärr inte att lägga upp filmer som är mer än 15 minuter längre.

Denna info hittade jag på Youtube:

Längre videoklipp

Du kan inte längre ladda upp videoklipp som är längre än femton minuter, vilken kontotyp du än har. Användare som tidigare har fått ladda upp längre innehåll kommer fortfarande att ha denna möjlighet, så ibland kan du se videoklipp som är längre än femton minuter. Däremot kan du enkelt ändra kontotypen under din profil till Regissör, Komiker, Musiker eller Guru, vilket ger dig tillgång till en mängd funktioner, t.ex. att lägga till en egen logotyp, information om turnédatum och länkar till andra webbplatser.

Publicerat
Har nu luskat lite och det går tyvärr inte att lägga upp filmer som är mer än 15 minuter längre.

Denna info hittade jag på Youtube:

Längre videoklipp

Du kan inte längre ladda upp videoklipp som är längre än femton minuter, vilken kontotyp du än har. Användare som tidigare har fått ladda upp längre innehåll kommer fortfarande att ha denna möjlighet, så ibland kan du se videoklipp som är längre än femton minuter. Däremot kan du enkelt ändra kontotypen under din profil till Regissör, Komiker, Musiker eller Guru, vilket ger dig tillgång till en mängd funktioner, t.ex. att lägga till en egen logotyp, information om turnédatum och länkar till andra webbplatser.

Kan du inte helt enkelt klippa upp din film i 15 minuters segment och ladda upp den som part1, part2, part3 osv?...

Publicerat
Kan du inte helt enkelt klippa upp din film i 15 minuters segment och ladda upp den som part1, part2, part3 osv?...

Håller på, men det tar så förbannat lång tid. Min dator är från 1857... typ... B)

• 7 months later...
Publicerat

Jag ser att dom flesta har fattat hur man gör.

Men finns det någon vänlig själ här som kan förklara på enkel svenska för en datordyslektiker hur man lägger int t.ex en YouTube film :blush:

Publicerat

Jag ser att dom flesta har fattat hur man gör.

Men finns det någon vänlig själ här som kan förklara på enkel svenska för en datordyslektiker hur man lägger int t.ex en YouTube film :blush:

Kopiera hela adressen (länken) till videoklippet och bara klistra in det här (var som helst i en tråd) så fixar forumet resten själv.

Publicerat

Ja inte funkar der för mig :wacko: La in en länk i morse och då såg det ut så här http://www.jaktsidan...580#entry519926

Jag har nu svarat dig i tråden du länkade. ;)

Mvh DK

• 2 months later...
Publicerat

Försöker ladda upp en kort filmsnutt ca 20 sek lång. Provat både i formatet mp4 och avi.

Får detta felmeddelande:

Fel Du har inte de rättigheter som krävs för att ladda upp denna sortens fil

Vad gör jag för fel, och hur ska jag göra för att ladda upp snutten?

Publicerat

Försöker ladda upp en kort filmsnutt ca 20 sek lång. Provat både i formatet mp4 och avi.

Får detta felmeddelande:

Fel Du har inte de rättigheter som krävs för att ladda upp denna sortens fil

Vad gör jag för fel, och hur ska jag göra för att ladda upp snutten?

Fick det att funka. Bytte bara namnet på filtillägget till .mov!

• 6 months later...
Publicerat

Jahapp nu är det dax för datadyslektiker från Edsvalla att besvära er igen.

Hur f*n får jag in YouTube film nu när forumet är uppdatera/ombyggt.

Publicerat

fick testa men du ser en typ länk i undre raden i editorn nionde "bilden" klicka där och lägg in länkadressen
Publicerat

Jag klistrar bara in länkadressen rakt av som text utan krusiduller.

Publicerat

fick testa men du ser en typ länk i undre raden i editorn nionde "bilden" klicka där och lägg in länkadressen

Det var ju självesta f*n att jag gjorde samma fel som sist :ph34r:

Men det var ju inte mitt fel nu, det var ju en ny ruta med http:// ;)