Publicerat Januari 30, 200917 yr -07. Treje 6 år -08. Avslutad jaktdag å husse satt och fika -08. Höstjakt på gris. Galt som Terje var med och ställde. -09. Påskjuten gris som Terje ställde och jag fick avsluta. -09. Hemma häromkvällen. Lockade som en älg...
Publicerat Maj 29, 200917 yr En till svartvit, men annan ras. Vid sin första älg, eftersök. Vilar bak i bilen.
Publicerat Maj 29, 200917 yr Nu under dösäsongen så händer inte mycket på forumet och en bildtråd brukar ju liva upp lite, så in med bilder på forumets alla älghundar Här kommer mina jämtar Pojkarna först Och brudarna Det va härliga bilder på världens vackraste hundar Tänkte dela med mig av ett par bilder jag med..... Först ut är skräddars Raja nu sju månader Sen har vi Djärvas Kia1 Här är hon efter att hon skällt ihjäl sin första tjur och husse är förstås stolt (äkta kärlek)
Publicerat Maj 30, 200917 yr Härliga bilder, blir inte lite sugen på höstens upptåg! Usch, skulle haft höst året runt!
Publicerat Maj 30, 200917 yr EN bild på den "gamle" Atos 9år Här är efterträdaren Figo 1 år Hoppas det funkar med bilderna, man är ju lite "datalektiker"
Publicerat Juli 16, 200916 yr En till svartvit, men annan ras.Vid sin första älg, eftersök. Vilar bak i bilen. Vad är det för ras?
Publicerat Juli 30, 200916 yr S28214/2009 Acko (Urax) 4 månader gammal skönt att se att någon annan har en jämte som tycker om att stå på bordet Molly har en förkärlek till att hoppa upp för att se när man lämnar henne själv... men nu de sista dagarna har nog poletten trillat ner att det är enklare att göra som den gamla att sätta sig i kökssoffan o titta ut
Publicerat Augusti 19, 200916 yr Väldigt fina bilder på väldigt fina hundar Här är bild på min fina blandras Ludde 12 år Tyvär så är han inte jakthund men skäller gjärna älg när tillfället ges. Mvh: Pontus
Publicerat November 10, 200916 yr Första riktiga ståndarbetet blev en aning långt över 11 timmar - men gav utrymme till många fina bilder, tyvärr inga älgar kvar på tilldelningen. Nu är vi i tid där det ska vara
Publicerat November 10, 200916 yr Mja! Jag har jagat där ett par gånger, men har jaktkompisar där. Nu jagas det "runt om" Är med på en mark söder om Flen och sen nere i Åtvid. Annars är det som ambulelerande... Mvh//jonas
Publicerat December 22, 200916 yr GRATTIS till 1:a priset på löshundsprovet som äntligen gått igenom kollegiet önskar "småsyskonen"
Publicerat December 23, 200916 yr Helt klart den snyggaste jämte jag sett på bild! ...så jäkla maskulin och stilren!