Publicerat Juni 5, 201016 yr Då var man hemma från Norge Bera (Blev ett byte från förra bilden) Grann Fan va sugen man blir på en hund till när man ser bilder på små
Publicerat Juni 5, 201016 yr Då var man hemma från Norge Bera (Blev ett byte från förra bilden) Grattis till nyförvärvet och lycka till med lillen!
Publicerat Juni 5, 201016 yr Grattis till nyförvärvet och lycka till med lillen! Tackar Får hoppas att hon blir som sin far, men att det går att kalla av henne
Publicerat Juni 5, 201016 yr Tackar Får hoppas att hon blir som sin far, men att det går att kalla av henne Varsågod! Ja, det får du verkligen hoppas på att hon blir!
Publicerat Juli 29, 201016 yr Första bilden är på min 6 åriga gråhundstik som har gort husse väldigt nöjd i skogen.Den andra bilden är på min lilla jämttik som bara är 5 månader
Publicerat Augusti 8, 201015 yr Eräventin Loui har blivit 2 år och 3 månader. jättefin (men så är den släkt med några av mina oxå )
Publicerat Augusti 8, 201015 yr jättefin (men så är den släkt med några av mina oxå ) Jasså? Med vilka då?
Publicerat Augusti 30, 201015 yr Författare 2½ årig (på ett ungefär) jämthane som var på besök förra helgen Syrran hans står här hemma i hundgården, men har inte fotat nån bild på henne än. Ägs faktiskt av en forumist, även om han inte är speciellt aktiv här inne.
Publicerat December 27, 201015 yr Författare riktigt snygg hund har han gått bra i skogen? Ja, han går som tåget i skogen, mestadels gris som han jagar, men givet skäller han älg också och det gör han riktigt bra vad jag hört. Halvbrorsa till dessa blivande älg/björn/grisskällare 6 dagar nu
Publicerat Maj 17, 201115 yr Bjuder på mina 5 veckors Jämtar-finns inget sötare [/img] [/img] [/img] usch det borde vara förbjudet att lägga ut sådana goingar på bilder här man blir ju alldeles valpsjuk ju!!
Publicerat Juni 11, 201115 yr Vi får väll se om det blir någon älghund av den här, visst intresse finns.
Publicerat Juni 28, 201115 yr Författare Mina små har blivit stora och utflugna sen sist. Sparade en som jag har på foder hos en vän: