Publicerat December 23, 200916 yr Är jag inte fin... ååå han bara ber om att få komma hem till mig ju
Publicerat December 23, 200916 yr ååå han bara ber om att få komma hem till mig ju sorry... lilla Jorm har redan en husse som lääängtar sååå efter han..
Publicerat December 31, 200916 yr Grymt fina bilder på hundarna man blir ju så sugen på att skaffa en valp själv så småningom
Publicerat December 31, 200916 yr Jätte fina hundar lägg upp mer bilder! Man blir sugen på att skaffa hund..
Publicerat December 31, 200916 yr Är jag inte fin... Joo! Jämthundar måste ju vara världens bästa ras..
Publicerat December 31, 200916 yr Joo! Jämthundar måste ju vara världens bästa ras.. absolut ,.... här kommer en 6 veckors valp dotter till hon som räcker ut tungan [/img]
Publicerat December 31, 200916 yr Författare Helt klart den snyggaste jämte jag sett på bild!...så jäkla maskulin och stilren! Tackar
Publicerat Januari 1, 201016 yr Helt klart den snyggaste jämte jag sett på bild!...så jäkla maskulin och stilren! Jämthundar är alltid snygg:)
Publicerat Januari 2, 201016 yr Här kommer några kort på jycken min. Kalle Någon dag ska jag lära mig lägga in bilder i inläggen.
Publicerat Januari 2, 201016 yr En bild på min drygt 1½ år gamla jämte Var lite mörkt ute så har fått redigera lite för att se han, därav lite dåliga kvallitén på bilden.
Publicerat Januari 9, 201016 yr Vilken säsong det blev för Hero. 2 fällda älgar o ytterliggare ett antal trevliga stånd tillfällen. Förra veckan höll han en oxe i över 2,5 tim innan jag fick in honom. Fick pulsa i några kilometer med snö över knäna. Men vad kan vara trevligare. imorgon hoppas vi på att få tag på en kalv!
Publicerat April 14, 201016 yr Här nånstans ligger min nästa älghund usch, så fula vore förbjudet att lägga upp valpbilder...
Publicerat April 14, 201016 yr En mycket trevlig vårdag o en ståtlig kille han är inge älghund men han kan väll få va med än då Mvh.
Publicerat April 22, 201016 yr Författare 3 veckor gammal, 3 kg tung och ute på äventyr i den stora vida världen för första gången i hela 5 minuter.. Men i jämförelse med mamma är han bara en liten plutt
Publicerat April 23, 201016 yr sicken "liten" godig, går inte att ta miste på om att han har all god mat för sig själv. tänk när man ser kort på små valpar är det som när man ser en liten bebis så tittar man på sina egna barn och tänker "har han verkligen varit så liten??" hua, vad tiden går...
Publicerat Maj 13, 201016 yr Jag har skaffat en liten hund nu å! Min blivande jaktkamrat =) En söt liten tjej vid kommer vid namn Zita =) Blir 9veckor imorgon!! Riktigt busig och biter på allt som rör sig