Publicerat Mars 15, 201115 yr Rådjurspass på Rådmansö. Tyvärr jagar jag inte på den här marken längre... Från min första älgjakt för två år sedan. Skitvärdelöst pass i sig men en fin morgon i vilket fall. //Fitzo
Publicerat Mars 15, 201115 yr Fler sådana. Jävligt coolt med haren i bakgrunden. Det ser ut som om den leder rejset Ball bild! //F
Publicerat Mars 15, 201115 yr Men MKJ? varför tog du ett av dom sju vildsvinen? Hare smakar ju bättre ! MVH:Ludde
Publicerat Mars 16, 201115 yr fågel!? Sjösådan jopp =) älg och bäverjakt kanske? Och så var det klart =) Någon som kan gissa vad som jagas Med tanke på att sälen ligger så otroligt fint så måste det vara sjöfågel. För det skulle den väl aldrig göra om man har med kulbössa.
Publicerat Mars 16, 201115 yr Blev larvigt jaktsugen nu...... Gryma bilder, ska se om jag har någon att bistå med. //
Publicerat Mars 16, 201115 yr Med tanke på att sälen ligger så otroligt fint så måste det vara sjöfågel. För det skulle den väl aldrig göra om man har med kulbössa.
Publicerat Mars 29, 201115 yr håller med om att sitta på pass är en bestraffning, därför kommer här några fina bilder när man står/sitter/ligger och väntar på hunden mellan sökrundorna
Publicerat April 22, 201115 yr Ett favoritpass som jag dock aldrig jagat vid Man sitter alltså uppe på en bergknalle och har cirkus 200 meter till trädkanten. såg att du la upp bild på superpasset. du får gärna ta med din kamera nästa gång vi är ute och ta bild på solnedgången och när staden börjar lysa. rätt fint där uppe just då
Publicerat April 23, 201115 yr en tidig septembermorgon ute i de stora skogarna...solen stiger upp över ena skjutgatan
Publicerat Maj 12, 201115 yr håller med om att sitta på pass är en bestraffning, därför kommer här några fina bilder när man står/sitter/ligger och väntar på hunden mellan sökrundorna Ligger du och kollar på naturprogram på bärbar TV? Kolla in den här, lite bättre skärm... http://www.philips.se/c/b%C3%A4rbar-tv/281322/cat/sv/
Publicerat Juli 13, 201114 yr Några år sedan på älgjakt. Tjuren skulle sparas så då skjöt jag den med kameran istället på 10m avstånd
Publicerat Juli 13, 201114 yr Några år sedan på älgjakt. Tjuren skulle sparas så då skjöt jag den med kameran istället på 10m avstånd
Publicerat April 18, 201214 yr Det var många fina foton! Fina bilder ni satt in,har hittat några kort jag med Foto nr 2. Slut som artist efter en lång promenad till skogs.