Publicerat Mars 14, 201115 yr Jag antar att jag inte är ensam om att ha suttit på pass och tänkt "Fy fan (på ren svenska) så vackert här är!" och förevigat det med ett litet foto..? Så, dela gärna med er av bilder på era favoritpass!
Publicerat Mars 14, 201115 yr tillhör tyvärr den skaran som aldrig har med en kamera på jakten men borde nog göra det då det finns många pass som man får WOW-känslan av där jag jagar
Publicerat Mars 14, 201115 yr Har massor med bilder tagna på underbara pass. Skall peta in några av mina favoriter i morgon!
Publicerat Mars 15, 201115 yr mattias du har bra smak;) jävlar vad läcker känsla när bocken kikar på domdär ställena.
Publicerat Mars 15, 201115 yr mattias du har bra smak;) jävlar vad läcker känsla när bocken kikar på domdär ställena. ja visst fast det är lika fint när det kommer kron och dov med
Publicerat Mars 15, 201115 yr Kul idé. Kan man gissa vilken jakt som bedrivs? =) älg och bäverjakt kanske?
Publicerat Mars 15, 201115 yr Sitta på pass? Det är väl en bestraffning? Hahahaha! Har väl egentligen inget passlim, men vi turas om i Jämtland! Sealhunter riktigt snygg bild, i år skulle det väl vara tusan om man inte kom upp!
Publicerat Mars 15, 201115 yr Börjar med att lägga in några bilder älgjakte i Kusmark och två bilder från en skogsfågeljakt resa nogonstans i Norrbotten
Publicerat Mars 15, 201115 yr Här är två av det finaste passen vi har som jag tycker Vackert:Absolut där skulle man kunna sitta länge.
Publicerat Mars 15, 201115 yr Södra Skåne, jakt efter kronhjort Mälardalen, jakt efter råbock Ångermanland, jakt efter bäver Västerbotten, jakt efter ripa
Publicerat Mars 15, 201115 yr Ett favoritpass som jag dock aldrig jagat vid Man sitter alltså uppe på en bergknalle och har cirkus 200 meter till trädkanten.
Publicerat Mars 15, 201115 yr Södra Skåne, jakt efter kronhjort Mälardalen, jakt efter råbock Ångermanland, jakt efter bäver Västerbotten, jakt efter ripa SHIT!!! :wub: Såna skulle man ha i närheten, eller iallafall ett av dom.
Publicerat Mars 15, 201115 yr Ett favoritpass som jag dock aldrig jagat vid Man sitter alltså uppe på en bergknalle och har cirkus 200 meter till trädkanten. Eller det!
Publicerat Mars 15, 201115 yr Tycker alla som har lagt upp bilder har tagit fantastiska bilder på fantastiska pass MVH:Ludde
Publicerat Mars 15, 201115 yr Författare Men usch! Jag skulle aldrig ha kommit på denna idé, blir så vansinnigt jaktsugen när jag ser alla dessa underbara bilder!! Nä, detta går inte. Blir bäverjakt till helgen! Ut med er i skogen ni också - o glöm inte kameran!
Publicerat Mars 15, 201115 yr Väntar bara på att Mad Mike slänger in nån bild på några schyssta betongfundament i morgonsol i Rågsveds centrum