Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Styckningskurs

Featured Replies

Publicerat

Med tanke på att Hylsan just har varit i Frankrike och bunkrat finns det en stor risk att det kan finnas justa viner på denna aktivitet. Han är generös, han, Hylsan.  ;D ;D ;D Bra kille. ;) ;) ;)

• Svar 56
  • Visningar 9,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Publicerat

>orjant

Hurru din välmående rompimplare, skall jag tillgodose hela församlingen med vin går nog hela källaren åt, bara du brukar ju sula i dig

5 flaskor + sprit, och försök inte med några bortförklaringar, jag vet och bevis finns på bild  ;D

Publicerat

Aj då.  :-[ :-[

;D ;D ;D

Publicerat

Hmm därav Örjants slutsatser om din generositet.. Haft Örjant som innebonde i källaren? Isf så vill jag flytta in ett tag jag med  ;D

Mvh!

Publicerat

Du får bara huvudvärk, jag lovar (och det finns bilder), men det är findricka  ;) ;)

Publicerat

>Hippen

Hade du inte haft så bråttom hem sist så kanske jag gått efter ett par glas!

Örjan får finsupa en trappa upp och på västkustens landsställe  :D

Fan, kanske skall publicera lite bilder på Örjan som började på en flaska rom klockan 15.00 som sedan va tom innan klockan slagit 16.30  :o ::) ;D...han sa han frös efter jakten  ::)

Publicerat

BILDER

Publicerat

Säger detsamma - ut med bilderna!! 8)

Publicerat

Att få se Hylsans källare skulle väcka begär, utöver det vanliga ;)

Sen behöver man kanske inte bli sååå frusen ............ ;D

Publicerat
Att få se Hylsans källare skulle väcka begär, utöver det vanliga ;)

Sen behöver man kanske inte bli sååå frusen ............ ;D

sniff sniff.....luktar procent här minsann ;)

Publicerat
Fan, kanske skall publicera lite bilder på Örjan som började på en flaska rom klockan 15.00 som sedan va tom innan klockan slagit 16.30  :o ::) ;D...han sa han frös efter jakten  ::)

Det var snorkallt, jaga i januari samtidigt som stormen Pär ven i knutarna. Det är klart att man måste bli varm fort.  ;D ;D

Säger detsamma - ut med bilderna!! 8)

Jag har för mig att det finns en del fina bilder på en utslagen Hyslan efter ett par flaskor schyst vin men jag kan ha fel.  ::) ::) Jag ska kolla i digitalkameran.

Men det ska bli kul med styckningskurs.  ;) ;) ;)

Publicerat

120-2030_IMG.JPG

Hylsans källare ???

Njäe, inte va, beskrivande bild från ett besök i Hermitage -02

Sjukt mkt buteljer och lika mkt fukt och mögel..

Observera undre raden, det ligger dubbla rader under täcket  :P

vin_020.jpg

Hylsans källare

Lite Italien

vin_024.jpg

Det skall börjas i tid...

vin_023.jpg

Söta och blandat vitt

vin_017.jpg

I källaren ligger ca 250 lagringsviner med äldsta söta vita från -54, röda fr -69, port fr -61 och

vita torra veta jag inte, champagne fr -83 samt ca 50 vardagsviner.

12 champagne och 24 lagringsviner är på väg från Frankrike i skrivande stund  :P

Publicerat

Nja ingen tråd för mig. Glykol ska vara på bilen ;D

Publicerat

Skulle garanterat flytta ner datorn i källaren och sitta där och skriva om jakter....hick !!

Publicerat
Skulle garanterat flytta ner datorn i källaren och sitta där och skriva om jakter....hick !!
Hundskall menar du väl :-*
Publicerat

Hundskall menar du väl

Snarare ett vackert vargyyyyyyylllllllllllllllllllllll ... 8)

Publicerat
I källaren ligger ca 250 lagringsviner med äldsta söta vita från -54, röda fr -69, port fr -61 och

vita torra veta jag inte, champagne fr -83 samt ca 50 vardagsviner.

12 champagne och 24 lagringsviner är på väg från Frankrike i skrivande stund  :P

Om vi samlas på fredagskvällen, finns det då något bolag i närheten så att vi har något att dricka på lördagskvällen också.  ;) ;)

Publicerat
Om vi samlas på fredagskvällen, finns det då något bolag i närheten så att vi har något att dricka på lördagskvällen också.  ;) ;)

;D ;D.. ja e inte svår övertalad när de kommer till å hjälpa i sådana lägen!...  :-*

MVh

• 4 weeks later...
Publicerat

För er som inte vill utnyttja Hylsans generositet finns kurser i tillvaratagning hos bland annat Thomas Ekberg. Hans nybyggda slakteri är riktigt tjusigt.

Ralle

Publicerat
För er som inte vill utnyttja Hylsans generositet finns kurser i tillvaratagning hos bland annat Thomas Ekberg. Hans nybyggda slakteri är riktigt tjusigt.

Ralle

Det låter bra men dyrt. Hylsans ställe är gratis plus att det innehåller en stor vinkällare.

• 1 month later...
Publicerat

Lyfter denna tråd igen eftersom vi nu börjar närma oss slutet av säsongen, dags att realisera styckningskursen snart eller vad säger Hylsan och  ni övriga som varit aktiva i denna tråd?

Mvh

Vesslan

Publicerat

jag är med om det blir nåt

Publicerat
  • Författare

Låter kanon ! Denna tråd "blajjades" bort efter ett tag så det vore kul om den vaknade till med seriös inriktning.

Publicerat

Att stycka och dricka vim hos Hylsan är allt annat är seriöst.  ;D ;D

Publicerat

Vim ???

Garanterat vita tänder!

;D