Publicerat November 26, 200718 yr Med tanke på att Hylsan just har varit i Frankrike och bunkrat finns det en stor risk att det kan finnas justa viner på denna aktivitet. Han är generös, han, Hylsan. ;D ;D ;D Bra kille. ;)
Publicerat November 27, 200718 yr >orjant Hurru din välmående rompimplare, skall jag tillgodose hela församlingen med vin går nog hela källaren åt, bara du brukar ju sula i dig 5 flaskor + sprit, och försök inte med några bortförklaringar, jag vet och bevis finns på bild ;D
Publicerat November 27, 200718 yr Hmm därav Örjants slutsatser om din generositet.. Haft Örjant som innebonde i källaren? Isf så vill jag flytta in ett tag jag med ;D Mvh!
Publicerat November 27, 200718 yr Du får bara huvudvärk, jag lovar (och det finns bilder), men det är findricka ;)
Publicerat November 27, 200718 yr >Hippen Hade du inte haft så bråttom hem sist så kanske jag gått efter ett par glas! Örjan får finsupa en trappa upp och på västkustens landsställe Fan, kanske skall publicera lite bilder på Örjan som började på en flaska rom klockan 15.00 som sedan va tom innan klockan slagit 16.30 : ;D...han sa han frös efter jakten :
Publicerat November 27, 200718 yr Att få se Hylsans källare skulle väcka begär, utöver det vanliga Sen behöver man kanske inte bli sååå frusen ............ ;D
Publicerat November 27, 200718 yr Att få se Hylsans källare skulle väcka begär, utöver det vanliga Sen behöver man kanske inte bli sååå frusen ............ ;D sniff sniff.....luktar procent här minsann
Publicerat November 28, 200718 yr Fan, kanske skall publicera lite bilder på Örjan som började på en flaska rom klockan 15.00 som sedan va tom innan klockan slagit 16.30 : ;D...han sa han frös efter jakten : Det var snorkallt, jaga i januari samtidigt som stormen Pär ven i knutarna. Det är klart att man måste bli varm fort. ;D ;D Säger detsamma - ut med bilderna!! 8) Jag har för mig att det finns en del fina bilder på en utslagen Hyslan efter ett par flaskor schyst vin men jag kan ha fel. : : Jag ska kolla i digitalkameran. Men det ska bli kul med styckningskurs. ;)
Publicerat November 28, 200718 yr Hylsans källare ??? Njäe, inte va, beskrivande bild från ett besök i Hermitage -02 Sjukt mkt buteljer och lika mkt fukt och mögel.. Observera undre raden, det ligger dubbla rader under täcket Hylsans källare Lite Italien Det skall börjas i tid... Söta och blandat vitt I källaren ligger ca 250 lagringsviner med äldsta söta vita från -54, röda fr -69, port fr -61 och vita torra veta jag inte, champagne fr -83 samt ca 50 vardagsviner. 12 champagne och 24 lagringsviner är på väg från Frankrike i skrivande stund
Publicerat November 28, 200718 yr Skulle garanterat flytta ner datorn i källaren och sitta där och skriva om jakter....hick !!
Publicerat November 28, 200718 yr Skulle garanterat flytta ner datorn i källaren och sitta där och skriva om jakter....hick !!Hundskall menar du väl :-*
Publicerat November 28, 200718 yr Hundskall menar du väl Snarare ett vackert vargyyyyyyylllllllllllllllllllllll ... 8)
Publicerat November 28, 200718 yr I källaren ligger ca 250 lagringsviner med äldsta söta vita från -54, röda fr -69, port fr -61 och vita torra veta jag inte, champagne fr -83 samt ca 50 vardagsviner. 12 champagne och 24 lagringsviner är på väg från Frankrike i skrivande stund Om vi samlas på fredagskvällen, finns det då något bolag i närheten så att vi har något att dricka på lördagskvällen också. ;)
Publicerat November 29, 200718 yr Om vi samlas på fredagskvällen, finns det då något bolag i närheten så att vi har något att dricka på lördagskvällen också. ;) ;D ;D.. ja e inte svår övertalad när de kommer till å hjälpa i sådana lägen!... :-* MVh
Publicerat December 21, 200718 yr För er som inte vill utnyttja Hylsans generositet finns kurser i tillvaratagning hos bland annat Thomas Ekberg. Hans nybyggda slakteri är riktigt tjusigt. Ralle
Publicerat December 21, 200718 yr För er som inte vill utnyttja Hylsans generositet finns kurser i tillvaratagning hos bland annat Thomas Ekberg. Hans nybyggda slakteri är riktigt tjusigt. Ralle Det låter bra men dyrt. Hylsans ställe är gratis plus att det innehåller en stor vinkällare.
Publicerat Februari 1, 200818 yr Lyfter denna tråd igen eftersom vi nu börjar närma oss slutet av säsongen, dags att realisera styckningskursen snart eller vad säger Hylsan och ni övriga som varit aktiva i denna tråd? Mvh Vesslan
Publicerat Februari 2, 200818 yr Författare Låter kanon ! Denna tråd "blajjades" bort efter ett tag så det vore kul om den vaknade till med seriös inriktning.
Publicerat Februari 4, 200818 yr Att stycka och dricka vim hos Hylsan är allt annat är seriöst. ;D ;D