Hoppa till innehåll

Äntligen!


HerrBerg

Recommended Posts

Nu ska det sparas pengar så en resa kan genomföras till öppnadet :wub:

Mycket trevligt ska det bli och tanta kan man ju skicka in i innerstan med en tusing eller två så får man njuta utan att ha någon suckandes över att man för en gångs skull bränner pengar. :rolleyes:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Helt galet kul och intressant!!!!

Tänk om vi kunde få en aktör som på allvar kunde konkurrera med jaguargruppen om hagelpatroner.. wow!

Hmm ska denna butik få leverera min Benelli Cordoba?

Mvh!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

WOW WOW WOW och WOHOOOOOOO

fan va ballt! bara lusläst lite men fan va grymt. gissa om man kommer åka till gbg många fler ggr än man gör nu! är ju så jäkla långt med 35min i bil med lite trafik B) 2011 ;) de är långt det!! jag ska sätta upp jaktkonto i sommar o spara massa pengar tills dom öppnar sen jävlar ska jag ha skoj ;)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Helt livsfarligt då man har typ 2 minuters omväg till butiken då man åker hem från jobbet, spontanshopping är sällan bra för budgeten ;)

Men skoj ska det bli att kolla in butiken B)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Helt livsfarligt då man har typ 2 minuters omväg till butiken då man åker hem från jobbet, spontanshopping är sällan bra för budgeten ;)

Men skoj ska det bli att kolla in butiken B)

Perfekt, då kan jag lämna beställningar till dig så kan du lämna av dem när du passerar mig...

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Perfekt, då kan jag lämna beställningar till dig så kan du lämna av dem när du passerar mig...

Det är taget, då du har Tomas och Chriss till grannar ;) Tjänster och gentjänster B)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Det är taget, då du har Tomas och Chriss till grannar ;) Tjänster och gentjänster B)

mmm det går att ordna

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...