Hoppa till innehåll

Projekt Kristyna eller 30-06AI.


Mad Mike

Recommended Posts

:biggrin: Fan vore skitkul MEN jag kräver att vi byter ut terrängLÖPNING mot terrängKÖRNING istället :yes:  sen bastu och starköl!

 

Annars får du nog se till att ha ett lung-hjärträddningsteam på plats :biggrin:

 

/Mike

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

12 norrlandsgroggar i bastun.... Tror jag passar på den övningen.:D

mvh/Urban

  • Like 2
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Typ......fast väldigt lite ramlösa isf.:D

mvh/Urban

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Egentligen kan man nog hoppa ramlösan helt...!:lol:

Ursäkta ot

mvh/Urban

  • Like 2
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Tror jag hoppar norrlandsgrogg helt,har provat på blekingevarianten på detta i rejäla dricksglas....aldrig mer :sick:

 

/Mike

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Har inte tillgång till längre banor på samma sätt som tidigare men skjutit på avstånd mellan 350-655m vid ett tillfälle.

 

Handlade mest om att tveaka rangecard för 178:or och 208:or men bössan levererar grym energi på avstånd,plåten på 550m fick rejäla kratrar i sig och plåten på 350m blev sönderskjuten :biggrin:

 

Mycket naturlig point of aim,ligger bäst till i det avseendet av alla mina bössor,denna egenskap tillskriver jag helt kolven.

 

Gillade 208:ornas egenskaper så mycket,dvs dom bryr sig helt lite om svaga byiga vindar att jag nu labbar med 190:or i 308:an.

 

ev blir det lite mer skytte veckan efter midsommar med förhoppningsvis några bilder.

 

/Mike

Najs! Skriv gärna mer och krydda med bilder när du har lust. Alltid kul med dina thinking outside the box-projekt! :yes:

Har själv funderat lite på tyngre kulor i 308:an men A-Max 168 verkar rätt vettiga som gyllene medelväg ändå?

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

O på Gotland, med om jag minns rätt,

Mike, kan ta löpningen för dig. Christian

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Norrlandsgrogg är fint Mike! Gälla bara att få den förste att stanne! :thumbsup:

 

S

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Najs! Skriv gärna mer och krydda med bilder när du har lust. Alltid kul med dina thinking outside the box-projekt! :yes:

Har själv funderat lite på tyngre kulor i 308:an men A-Max 168 verkar rätt vettiga som gyllene medelväg ändå?

168-178 funkar bra om man håller sig under 500m,över det är inte 308 roligt längre.

 

190grains smk visade mycket intressant potential vid testet i helgen och kommer labba vidare på det.

 

/Mike

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Norrlandsgrogg är fint Mike! Gälla bara att få den förste att stanne! :thumbsup:

 

S

Håller mig nog till min mexikanska fjollöl :thumbsup:

 

/Mike

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Låt Birra Moretti från Italien gästspela lite i ungkarlslyan, den håller samma stil. :)

Är den dåligt kolsyrad,ingen beska och lika ljus som blaskigt pink så kan jag prova :biggrin:

 

/Mike

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

, den är totalt karaktärslös och därmed underbar. ;)

Perfekt :yes:  ska handla en back Sol till midsommar i veckan,ska prova ett par då.

 

/Mike

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

168-178 funkar bra om man håller sig under 500m,över det är inte 308 roligt längre.

Det är ju jäkligt sant iof sig :D

Jag skulle ju sponsra dig med SMK 200 vill jag minnas? Oops... :blush:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Vad vill du ha för bilder? Ännu fler på bössan? Mig med bar överkropp ;)

/Mike

det är väll inte så stor skillnad på pipans grovlek å grovleken på din kropp :tongue: :tongue: :tongue:

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.
×
×
  • Skapa ny...