Publicerat December 17, 200718 yr Du segrade i Radio Norrbottens fototävling i Jakt och natur. Jag hörde interljuven med Dig på radion i direktsändning. Fina bilder som Du hade med! Grattis än en gång! Här har Ni Segers segerfoto. http://www.sr.se/cgi-bin/norrbotten/progra...&grupp=3538
Publicerat December 17, 200718 yr Grattis Seger..såg att hade flera bilder i tio i topp, Den sovande rävungen var oxå fin
Publicerat December 17, 200718 yr Författare Grattis Seger..såg att hade flera bilder i tio i topp, Den sovande rävungen var oxå fin Dert var fina foton han hade med våran Seger!
Publicerat December 17, 200718 yr Verkligen vackra bilder. Grattis Seger! Nu blir man sugen att köpa en "riktig" kamera när man åker över andra sidan atlanten....det förnjuter verkligen jaktupplevelsen.
Publicerat December 17, 200718 yr Tack alla Något nervöst att tala genom mobilen i direktsändning, desutom var jag på jobbet och fick springa ut för allt buller i lokalen. Fan vad man låter konstig när man hör sig själv :-[ http://www.sr.se/webbradio/webbradio.asp?t...=&IsBlock=0 Hör själv, intervjun börjar efter kungen ( Elvis P ) 8.20 min in i programet. Vinnarbilden igen
Publicerat December 17, 200718 yr VILKEN HÄRLIG BILD!!!! Förstår att du vann med den bilden! GRATTIS!!!
Publicerat December 17, 200718 yr Kul att min favoritbild vann, den vart skrivbordsbakgrund direkt, Grattis grabben
Publicerat December 17, 200718 yr Det blev seger för Seger! ;D Ett varmt grattis, Seger! Själv röstade jag på räven...
Publicerat December 17, 200718 yr Grattis seger! Hörde dig på radion ska bli kul att höra repotaget ni ska koka ihop ;D
Publicerat December 17, 200718 yr Författare Nu väntar Vi bara på repotage som Radio Norrbotten ska göra hemma hos Seger och se på alla hans fotografier också. ;D
Publicerat December 17, 200718 yr Skitfin bild, man verkligen värmen från tjärven och den bitande kylan, vackert!
Publicerat December 17, 200718 yr Japp bilden är jättefin..bara undrar hur denna korp är skapt med vita inslag i fjäderdräkten ??? Såna dära fåglar finns inte här i alla fall ....
Publicerat December 17, 200718 yr Tack återigen alla :-* Telge... Korpen hade frostskador, det var -33 grader ...ju Grattis seger! Hörde dig på radion ska bli kul att höra repotaget ni ska koka ihop ;D Vi får se vad det blir, har ingen aning i dagsläget. Knepigt att höra sin egen röst i radion bara, kommer nog aldrig att bli en media människa :-[
Publicerat December 17, 200718 yr Grattis!! Verkligen en jättefin bild och bilden med rävungen var också hur fin som helst..
Publicerat December 17, 200718 yr Författare Knepigt att höra sin egen röst i radion bara, kommer nog aldrig att bli en media människa :-[ Haha! Det är inte lätt! Jag har själv försökt mig på filmbranchen men än har jag fått något anbud från Hollywood. ;D :-* Ha det så bra Seger! Jag ser fram emot repotaget som Radio Norrbotten ska göra hemma hos Dig och jag hoppas att dom lägger ut lite bilder på hemsidan också.
Publicerat December 17, 200718 yr Angående att höra sig egen röst "utifrån" så vänjer man sig! Tyckte själv att jag lät konstig till att börja med. Men nu vet man vad andra hör när man öppnar munnen. ;D
Publicerat December 18, 200718 yr Författare Angående att höra sig egen röst "utifrån" så vänjer man sig! Tyckte själv att jag lät konstig till att börja med. Men nu vet man vad andra hör när man öppnar munnen. ;D Jag blev själv förvånad och överraskad hur jag lät när jag var med i videofilmen om fiske på 80-talet. ;D
Publicerat December 18, 200718 yr Fasen, var det du! Jag tyckte det lät bekant. Grattis och jag ser fram emot reportaget. ubbe
Publicerat December 19, 200718 yr Författare Fasen, var det du!Jag tyckte det lät bekant. Grattis och jag ser fram emot reportaget. ubbe Ja, det var våran Seger som segrade! ;D
Publicerat December 19, 200718 yr ;D intämmer i kören!... Grattis!.. helt klart en mycket fin bild!.. MVh Mamre!..
Publicerat December 19, 200718 yr Gött Jonas........ Riktigt fin bild..... Men lilla räven var inte tokig den heller.