Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

EU-kommissionen vill veta vad Du tycker om jakt

Featured Replies

Publicerat

Tyvärr behandlade den ju bara området säljakt men tycker den var värd att fylla i ändå. Ni kan tro att greenpeace och animal wellfare fyller i ett par stycken, så bra med lite motvikt ialla fall. :)

MVH

Publicerat

Exakt min tanke också och det var inte speciellt svårt heller, jag menar jag klarade ju av det ;)

Publicerat

Ifylld o klar :D

Publicerat
  • Författare
Tyvärr behandlade den ju bara området säljakt men tycker den var värd att fylla i ändå. Ni kan tro att greenpeace och animal wellfare fyller i ett par stycken, så bra med lite motvikt ialla fall. :)

MVH

Det är helt rätt tänkt MKJ. :D Även jag har fyllt i två från 2 olika datorer idag och angett två olika mailadresser. :D

Fyll i enkäten även om den handlar om sälar och säljkat. :D

Publicerat

Klart

Publicerat
  • Författare

Det behövs fler röster!

:D

Djurvänner ska inte få något övertag.

>:(

Publicerat

Färdig

Publicerat
Det behövs fler röster!

:D

Djurvänner ska inte få något övertag.

>:(

Är inte du djurvän? ;) bara för att man beskattar en viltstam så är man fortfarande djurvän, dessa fanatiska grupper som dyker upp och vill leva på morötter och ibland kött från ica saknar verklighets uppfattning och förståelse för andras liv och leverne, inte går jag och försöker sabba deras grönsaker bara för att jag tycker kött är gott.

Publicerat
  • Författare
Är inte du djurvän? ;) bara för att man beskattar en viltstam så är man fortfarande djurvän, dessa fanatiska grupper som dyker upp och vill leva på morötter och ibland kött från ica saknar verklighets uppfattning och förståelse för andras liv och leverne, inte går jag och försöker sabba deras grönsaker bara för att jag tycker kött är gott.

Javisst är jag djurvän och det har jag alltid varit, ;D men ingen fanatisk djurvän. ;D ;)

Publicerat

Blanketten ifylld och klar!!

/Henke

Publicerat
Javisst är jag djurvän och det har jag alltid varit, ;D men ingen fanatisk djurvän. ;D ;)

Jag vet det, det är bara det att jag tycker inte man är djurvän om man släpper ut hundratals minkar i skogen som inte klarar sig själva och antingen svälter ihjäl eller blir överkörda.

Det är lite som den svenska flaggan som vissa tvivelaktiga grupper använt som symbol för sina åsikter, på samma sätt använder dessa ordet djurvän ;)

Publicerat
  • Författare
Jag vet det, det är bara det att jag tycker inte man är djurvän om man släpper ut hundratals minkar i skogen som inte klarar sig själva och antingen svälter ihjäl eller blir överkörda.

Det är lite som den svenska flaggan som vissa tvivelaktiga grupper använt som symbol för sina åsikter, på samma sätt använder dessa ordet djurvän ;)

Nej, man är defintivt ingen djurvän när man släpper ut minkar som fanatikerna gör. >:(

Jepp! Helt klart är det!

Publicerat

Så sant så. Man är ingen äkta djurvän om man släpper ut en massa minkar.

Publicerat

klart

samme

Publicerat

men de kan ju fan inte bara ställa frågor om säljakt vad f-n...

Publicerat

Om de gäller säl kan de väl de?  ???

Jag har fyllt o skickat!

Publicerat

Klart Fyllt i och svarat

Publicerat

Det var märkliga frågor, som i sina själva formuleringar förutsatte att jakten var ett problem i sig som behövde minimeras, typ "vilket är det mest acceptabla skälet till jakt?"

Min reaktion är att de skall skita i skälet till jakt, de är välkomna att kliva in om jakten utgör ett problem för biotopen i fråga. Innan dess är det bara att hålla sig borta. Ruskigt att vi avlönar folk som är beredda att arbeta med att åtgärda icke-problem. >:(

Publicerat

Ifyllt, bekräftat & klart!

Ang. nötterna som släpper ut minkar ifrån farmarna så har jag inte mycket till övers för dom då det inte bara är för att djuren svälter ihjäl eller blir överkörda utan även för den orsaken till vad för skada dom ställer till med för övrigt vilt som faller dom i smaken..... Ja alltså dom som överlever och anpassar sig.

Sen tycker jag förvisso inte direkt om minkfarmar då jag inte kan förstå anledningen till deras existens men dom avlivar åtminstonde/förhoppningsvis djuren på ett vettigare sätt.

Mvh. Robban

Publicerat

Ellie klar.

Publicerat

Klarté!

/Må

Publicerat

en till röst här :)

Publicerat

Har också skickat