Publicerat Januari 23, 200818 yr skulle vara intressant o veta om det är någon mer än jag som jagar med pump? använder pumpen främst till sjöfågel jakten. Den har då aldrig krånglat hitills
Publicerat Januari 23, 200818 yr självklart, har en browning bps stalker. http://www.browning.com/products/catalog/f...amp;type_id=212
Publicerat Januari 23, 200818 yr Jagade en del med en win 1300 black shadow. Trivdes aldrig med att inte kunna se säkringen, sen att den förde mycket oväsen vid omladdning.
Publicerat Januari 23, 200818 yr härligt, ett helt gäng alltså! tycker pumpen många gånger är grovt underskattad. själv har jag en Benelli Nova, tycker det är grymt skojigt då den sväljer upp till 89mm patroner ;D
Publicerat Januari 23, 200818 yr Blir bara värre o värre det här....först halvautomater nu pumpar... Sick people.. ;D ;D
Publicerat Januari 23, 200818 yr Pumpandet sköter jag diskret om hemma :-[ ;D På stillasittandes fågeljakt har ja halvautomat!!!
Publicerat Januari 23, 200818 yr Blir bara värre o värre det här....först halvautomater nu pumpar...Sick people.. ;D ;D Japp o gärna i plast, plast i mängder
Publicerat Januari 23, 200818 yr japp min bössa är så härligt osmaklig att den till och med har gravyr.
Publicerat Januari 24, 200818 yr Pumpandet sköter jag diskret om hemma :-[ ;DPå stillasittandes fågeljakt har ja halvautomat!!! vad har du i den här tråden att göra, köp en pump så slipper du den där mesiga ladda själv bössan.
Publicerat Januari 24, 200818 yr vad har du i den här tråden att göra, köp en pump så slipper du den där mesiga ladda själv bössan. Slipper man ladda på me plugg i en pump ska ja GENAST införskaffa rnig en. Annars håller ja mig till cykelpump o f..piiip..an! Men de sant, va f...n gör ja i denna tråd? ;D
Publicerat Januari 24, 200818 yr Slipper man ladda på me plugg i en pump ska ja GENAST införskaffa rnig en.Annars håller ja mig till cykelpump o f..piiip..an! Men de sant, va f...n gör ja i denna tråd? ;D ;D ;D ;D
Publicerat Januari 24, 200818 yr Slipper man ladda på me plugg i en pump ska ja GENAST införskaffa rnig en.Annars håller ja mig till cykelpump o f..piiip..an! Men de sant, va f...n gör ja i denna tråd? ;D men så även jag, vad gör jag här, jag har ju en bock
Publicerat Januari 24, 200818 yr jag vet svaret, ni vill hänga med dom coola grabbarna. ett mycket vanligt fenomen.
Publicerat Januari 24, 200818 yr jag vet svaret, ni vill hänga med dom coola grabbarna. ett mycket vanligt fenomen. kan bara instämma helt och fullt med Maddog ;D
Publicerat Mars 18, 200818 yr Jo klart man gör:DInget annat duger:DJag har en remington modell 875 wingmaster kaliber 20.
Publicerat Mars 18, 200818 yr aa nyinförskaffad 870 express supermag! ;P ska bli allroundpang. Gratulerar! Införskaffa några ettor i 12/89 så fort du bara kan! Sedan är det bara ut o provskjuta...riktigt skojigt kan jag lova
Publicerat Mars 18, 200818 yr aa nyinförskaffad 870 express supermag! ;P ska bli allroundpang. jag gratulerar jag också, en pump ska väl finnas i varje vapenskåp.
Publicerat Mars 18, 200818 yr skulle vara intressant o veta om det är någon mer än jag som jagar med pump?använder pumpen främst till sjöfågel jakten. Den har då aldrig krånglat hitills Jag har ägt en tikka 12/76, Benelli nova 12/89, Winchester 20/76. Tikkan slutade att mata fram patroner så den fick en ny ägare. Benelli nova tyckte jag om men kolven passade inte, en rejäl ombyggnad skulle ha varit mycket svårt p.g.a plasten, den bytes till Winchester 20/76. Winchestern skulle nog jag ha kvar idag men den var besvärlig att plocka ihop så idag har jag en Merkel sbs 20/76 med engelsk kolv. Men kanske en dag så blir det en ny pump. Spitz
Publicerat Mars 19, 200818 yr ja alltså det är något spec med pump.. snygga små bössor. Sedan känns ju själva pumprörelsen välbekant! Är ju nästan som att dra några snabba repetitioner med "korthållsbössan"