Publicerat Januari 30, 200818 yr Jag heter Dan, är 24 och kommer från en liten by i södra lapplandsfjällen. För tillfället bor jag i Vålådalen och jobbar på Vålådalens fjällstation som servitör. Har jagat sen barnsben och fick min första licens som 17-åring. Gick en jakt & fiskeguide utbilning på gymnasiet. Jagar det mesta som är skjutbart men mest blir det fågel (tjäder,orre,ripa), en veckas älgjakt på hösten kan man offra för att fylla frysen:) Har haft en finnspets som jag fick från Kolgårdens kennel men blev tvungen att ta bort henne i höst då hon fick diabetes. Är just nu på jakt efter en valp som kan jagas in lite lätt i höst. Andra intressen utöver jakten är musik och längdskidåkning. Har spelat gitarr sedan 10-års åldern och skidorna var fastvuxna redan vid födseln:) Tävlingsåkte skidor fram tills jag var 14 år sen gjorde jag ett uppehåll fram till 20 då skidorna vallades igen. Satsar mest på Vasaloppet och står nu i led 3. Tycker att den här sidan är mkt trevlig med massa intressant läsning.
Publicerat Januari 30, 200818 yr Författare VälkommenVar ligger Vålådalen? Karta?? tackar! det ligger i jämtland, åre kommun. kanske 2 mil söder om åre
Publicerat Januari 30, 200818 yr Författare där vargsympioset hålls,vemdalen är väl rätt näravälkommen stämmer bra det. tror att det är ganska långt till vemdalen, iaf bilvägen. Tack för välkomnandet:)
Publicerat Januari 30, 200818 yr tackar! det ligger i jämtland, åre kommun. kanske 2 mil söder om åre Aha, strax norr om skåne då
Publicerat Januari 30, 200818 yr Författare Aha, strax norr om skåne då haha ja nästan...allt nedanför odlingsgränsen ä ju södra sverige
Publicerat Januari 31, 200818 yr ;D Hej på dej Dan!. å välkommen till jaktsidan!.. hoppas du kommer trivas här hos oss!,, Mvh Mamre!..
Publicerat Februari 27, 200818 yr Jag heter Dan, är 24 och kommer från en liten by i södra lapplandsfjällen. Vilken by kommer du från. Kommer själv från Lillånäset nära Borgafjäll.